مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه X33 کراس دستی مهر ۱۴۰۳

فروش ویژه X33 کراس دستی مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش ویژه X33 کراس دستی مهر ۱۴۰۳ از سوی آسیا خودرو اعلام شد. این شرایط فروش به مدت محدود و تا اتمام ظرفیت برقرار است و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید این خودرو را دارید، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

در فروش ویژه X33 کراس دستی مهر ۱۴۰۳، این خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت عرضه خواهد شد و خریداران پرداخت دیگری نخواهند داشت. در شرایط فروش ویژه مهر ماه، فروش تنها به صورت نقدی خواهد بود و در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ایکس ۳۳ کراس دستی برقرار نشده است. لازم به یادآوری است قیمت ایکس ۳۳ کراس دستی از سوی مدیران خودرو معادل ۹۵۰.۶۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است، و فروش نیز بر اساس این قیمت انجام خواهد شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش ویژه ایکس ۳۳ کراس دستی مهر ۱۴۰۳ می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. علاوه بر این در این تماس می‌توانید اطلاعات لازم در زمینه دیگر شرایط فروش مدیران خودرو را نیز به دست آورید.

 

از ایکس ۳۳ کراس دستی بیشتر بدانیم

ایکس ۳۳ کراس دستی، از یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور می‌تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند و قدرت آن از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌رسد. ایکس ۳۳ کراس هر چند بر پایه پلتفرم ایکس ۲۲ طراحی شده است و می‌توان آن را یک فیس لیفت از ایکس ۲۲ پرو دانست، ولی تغییرات زیادی در طراحی داخلی و خارجی آن رخ داده است.

 

هرچند این خودرو از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی بالاتر از ایکس ۲۲ پرو است، اما اصلی‌ترین تفاوت را در طراحی آن می‌بینیم. در نمای بیرونی، ایکس ۳۳ کراس دستی خودرویی شبیه به محصولات و به ویژه فونیکس FX است. در نمای داخلی نیز کابین مدرن‌تر و اسپرت‌تری را می‌بینیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو و سایر محصولات مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. در تماس با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ می‌توانید جزییات بیشتری از محصولات این برند و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو به دست آورید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *