مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ام وی ام X33 کراس

فروش ویژه نقدی و اقساطی ام وی ام X33 کراس اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود از آغاز طرح فروش نقدی و اقساطی خودرو ام وی ام X33 کراس اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. طرح مذکور ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده و امکان خرید با شرایط متنوع مهیا است. در طرح فروش اردیبهشت X33 کراس صرفا مدل اتومات این خودرو به فروش می‌رسد.

 

شرایط فروش MVM X33 کراس

همانطور که عنوان شد، در شرایط فروشی که برای  خودرو ام وی ام X33 کراس فعال شده است، علاقمندان می‌توانند خرید خود را به صورت نقدی و اقساطی انجام بدهند. در این طرح فروش تنها مدل اتوماتیک این محصول به فروش می‌رسد. علاقمندان برای خرید نقدی خودرو با قیمت علی الحساب ۹۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌توانند اقدام کنند. در صورت تمایل به خرید اقساطی با پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط متونع ۱۲ تا ۶۰ ماهه امکان ثبت درخواست میسر است.

یادآوری می‌کنیم قیمت خودرو‌ در این طرح فروش، علی الحساب است و قیمت قطعی آن پیش از تحویل خودرو اعلام خواهد شد. 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نحوه ثبت نام و خرید خودرو

برای ثبت درخواست خرید ام وی ام X33 کراس می‌توانید با شعب آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما در شعب تهرانپارس، قنات کوثر و پاسداران علاوه بر معرفی کامل خودرو و شرح کامل شرایط فروش،  ثبت نام شما را نیز انجام خواهند داد. علاقمندان به خرید خودرو علاوه بر حضور در شعب، می‌توانند با تماس با شماره ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و انتخاب شعبه مورد نظر خود، درخواست خرید خود را تلفنی مطرح کرده و خرید خود را توسط کارشناسان فروش آسیا خودرو نهایی کنند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فروش و خدمات پس از فروش ام وی ام X33 کراس

متقاضیان خرید خودرو ام وی ام X33 کراس، در صورت خرید از شعب آسیا خودرو می‌توانند از طریق واحدهای خدمات پس از فروش شرکت، گارانتی و خدمات موردنیاز محصول خود را انجام بدهند. برای اطلاع از شرایط نوبت دهی و استفاده از خدمات پس از فروش می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ (داخلی ۱۰۱) تماس گرفته و با مشورت با کارشناسان نوبت دهی آسیا خودرو، از خدمات موردنیاز خود بهره مند شوید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *