اقساط خودروی خود را محاسبه کنید


شرایط فروش نقد و اقساط خودرو آریزو ۶ جی تی

 اسپرت‌ترین سدان بازار ایران، آریزو ۶ جی تی به‌زودی وارد خیابان‌ها می‌شود. این سدان اسپرت، یکی از محصولات شاخص فونیکس در سال جاری است و تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت آریزو ۶ جی تی می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

 قیمت آریزو ۶ GT چقدر است؟

 یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که در زمینه شرایط فروش و قیمت آریزو ۶ جی تی وجود دارد، قیمت آن است. با توجه به اینکه آریزو ۶ جی تی نسخه اسپرت از این خانواده است و تغییرات زیادی در بخش‌های فنی و امکانات را شاهد بوده، باید انتظار افزایش قیمت آن را داشته باشیم. بر اساس برخی اخبار و اطلاعات، قیمت آریزو ۶ GT معادل ۱.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته خواهد شد. البته انتظار می‌رود در هفته‌های پایانی اسفند ماه ۱۴۰۲، قیمت دقیق این محصول مشخص شود.

 

 با توجه به پیش‌بینی قیمت آریزو ۶ جی تی، از هم اکنون می‌توان فروش خوبی را برای این محصول در نظر گرفت. مشخصات فنی این خودرو در بازار ایران بی‌رقیب است و از نظر طراحی ظاهری و امکانات نیز خودروی جذابی است. به‌علاوه توانایی‌های حرکتی ۶ GT نیز قابل قبول است و به‌راحتی از پس خودروهای وارداتی گران‌تر از خود بر می‌آید. با در نظر گرفتن مجموع این عوامل، جایگاه این محصول در خانواده فونیکس و اخباری که در زمینه قیمت آریزو ۶ GT شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد قیمت نهایی در محدوده اعلام شده باشد. با این وجود باید منتظر اعلام قیمت آریزو ۶ جی تی از سوی فونیکس باشیم تا قیمت نهایی این خودرو مشخص شود.

 

 شرایط فروش آریزو ۶ جی تی

 به طور کلی مانند سایر شرایط فروش فونیکس، شرایط فروش آریزو ۶ جی تی شامل شرایط فروش نقدی و اقساطی است. در شرایط فروش آریزو ۶ جی تی، کل مبلغ خودرو در زمان ثبت نام دریافت خواهد شد. علاوه بر این، امکان استفاده از شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ جی تی نیز وجود دارد. در این وضعیت، بسته به اینکه مشتریان از کدام طرح فروش استفاده کنند، امکان خرید آریزو ۶ GT با حداقل پیش پرداخت وجود دارد. میزان پیش پرداخت معمولاً از ۵۰ درصد آغاز می‌شود. برای جزییات بیشتر و اطلاع از جدیدترین شرایط فروش آریزو ۶ جی تی می‌توانید با همکاران ما در آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

 به طور کلی در صورت استفاده از شرایط فروش آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو، مشتری در زمان ثبت نام و همچنین در زمان تحویل خودرو هیچ وجه اضافه‌ای را پرداخت نخواهد کرد. به این ترتیب ثبت نام با قیمت مصوب و بدون پرداخت هزینه اضافی خواهد بود.

 

 فروش اقساطی آریزو ۶ جی تی

 در کنار شرایط فروش نقدی، همچون سایر محصولات فونیکس شرایط ثبت نام آریزو ۶ جی تی نیز وجود دارد. به این ترتیب برای ثبت نام این خودرو، بسته به شرایط می‌توانید از تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ جی تی نیز استفاده کنید.

 

 در فروش اقساطی آریزو ۶ جی تی، میزان پیش پرداخت بسته به طرح فروش و انتخاب مشتریان متفاوت خواهد بود. به طور معمول پیش پرداخت از حدود ۵۰ درصد آغاز شده و بسته به انتخاب مشتریان می‌تواند بالاتر باشد. با افزایش میزان پیش پرداخت، از مبلغ اقساط کاسته می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط در طرح فروش اقساطی آریزو ۶ GT معادل ۶۰ ماه یا ۵ سال خواهد بود.

 

 برای اطلاع از میزان پیش پرداخت و همچنین مبلغ اقساط، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو، پاسخگوی شما برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ جی تی خواهند بود.

 

 ثبت نام آریزو ۶ جی تی

 با توجه به جذابیت‌های زیاد یک سدان اسپرت در بازار ایران، تقاضا برای ثبت نام آریزو ۶ جی تی بالا است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد خرید آریزو ۶ جی تی را دارید، هر چه زودتر برای ثبت نام اقدام کنید. در آسیا خودرو برای ثبت آریزو ۶ جی تی مبلغ اضافی دریافت نخواهد شد و خریدار تنها قیمت خودرو را پرداخت می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با بهترین شرایط، برای ثبت نام آریزو ۶ جی تی و همچنین سایر محصولات فونیکس اقدام کنید.

 

 مدارک لازم برای ثبت نام آریزو ۶ GT در درجه اول شامل کارت ملی و شماره تلفن همراهی است که به نام شما ثبت شده است. به این ترتیب ثبت نام اولیه انجام خواهد شد و فرصت کافی برای ارائه سایر مدارک (از جمله سخا برای شماره‌گذاری) را خواهید داشت. همچنین در زمان ثبت نام می‌توانید نوع شرایط فروش و میزان پیش پرداخت و مبلغ اقساط را نیز مشخص کنید.

 

 در صورتی که قصد ثبت نام آریزو ۶ جی تی را دارید، همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین از همین طریق می‌توانید اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو و سایر محصولات برند فونیکس را دریافت کنید.