اقساط خودروی خود را محاسبه کنید


شرایط فروش نقد و اقساط خودرو شرایط فروش X22 Pro (+ شرایط فروش اقساطی X22 پرو)

در بین محصولات مدیران خودرو، X22 Pro یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های این برند است و به همین دلیل درخواست‌های زیادی در زمینه شرایط فروش X22 Pro به‌صورت نقدی و یا اقساطی از سوی خریداران مطرح می‌شود. در این بخش شرایط فروش x22 پرو از سوی آسیا خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهیم. به این نکته توجه داشته باشید معمولا شرایط فروش اقساطی X22 پرو و شرایط نقدی این خودرو متنوع است و به همین دلیل همواره می‌توانید برای خرید بهتر، با کارشناسان آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

بررسی شرایط فروش X22 Pro در طرح‌های عادی

یکی از روش‌های فروش X22 پرو، فروش این خودرو به‌صورت نقدی یا اقساطی به مشتریان در طرح‌های عادی فروش مدیران خودرو است. این روش، معمول‌ترین روش فروش این خودرو (و سایر محصولات مدیران خودرو) است. فروش X22 Pro در این روش، ویژه عموم مشتریان است و محدودیتی ندارد.

 

شرایط فروش X22 Pro در طرح‌های عادی، شامل شرایط اقساطی X22 پرو و فروش نقدی ایکس ۲۲ پرو است. برای بهره‌مندی از شرایط فروش اقساطی، بسته به طرح فروش (لیزینگ یا فروش اقساطی مدیران خودرو) نیاز به مدارکی است که البته تهیه آن‌ها دشوار نیست. برای تهیه این مدارک می‌توانید با کارشناسان آسیا خودرو مشورت کنید. در این حالت کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان فروش آسیا خودرو مشورت کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای شرایط فروش نقدی X22 پرو، نیاز به مدارک ویژه‌ای نیست و مدارک شناسایی شخصی و مدارکی مبنی بر اثبات محل سکونت برای پلاک خودرو مورد نیاز خواهد بود. در این زمینه نیز می‌توانید از کمک کارشناسان فروش آسیا خودرو استفاده کنید.

 

مزیت‌های فروش اقساطی X22 Pro

به‌طور کلی فروش اقساطی X22 پرو به‌عنوان یکی از شرایط فروش X22 Pro مزیت‌های زیادی دارد و به همین دلیل در صورت باز بودن فروش اقساطی، مشتریان عمدتا تمایل به خرید اقساطی این خودرو دارند. اولین نکته آن است که قیمت X22 پرو اقساطی تفاوتی با مدل‌های نقدی ندارد و نیازی به پرداخت اضافه‌تر برای خرید خودرو نیست. به‌علاوه زمان تحویل خودرو در فروش اقساطی X22 Pro نیز معمولا تفاوتی با روش‌های نقدی ندارد.

 

در مقابل در روش فروش اقساطی، نیازی به پرداخت یک باره قیمت X22 Pro نیست و می‌توانید این خودرو را در اقساط بلندمدت خریداری کنید. این در حالی است که خودرو با کمترین پیش پرداخت در اختیارتان قرار گرفته است و می‌توانید درحالی‌که از خودرو استفاده می‌کنید مبالغ اقساط را پرداخت کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش X22 Pro به‌صورت اقساطی چگونه است؟

در زمینه شرایط فروش X22 Pro به‌صورت اقساطی از سوی مدیران خودرو باید در نظر داشته باشید، بخشنامه‌های فروش ممکن است در هر نوبت متفاوت باشد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا بتوانیم بهترین شرایط را در اختیارتان بگذاریم.

 

به‌طورمعمول پیش پرداخت X22 Pro در شرایط فروش اقساطی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است. مدت اقساط در این روش نیز متفاوت است و معمولا به انتخاب مشتری از ۱۲ ماه آغاز شده و تا ۳۶ ماه می‌رسد. البته گاهی شرایط فروش از سوی مدیران خودرو تنها به‌صورت نقدی اعلام می‌شود. برای اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

قیمت X22 پرو چقدر است؟

با توجه به تغییرات قیمت در بخشنامه‌های فروش، برای اطلاع از آخرین قیمت X22 پرو می‌توانید با آسیا خودرو به شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. البته در جدول زیر، قیمت X22 Pro بر اساس جدیدترین بخشنامه مدیران خودرو درج شده است.

 

از جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی X22 پرو مطلع شوید

اگر می‌خواهید همیشه از جدیدترین شرایط فروش X22 پرو مطلع شوید، می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید. شماره‌های شما در سیستم ثبت شده و با آغاز فروش اقساطی X22 پرو، ما شرایط فروش را برایتان به‌صورت پیامک ارسال می‌کنیم. به این ترتیب همیشه می‌توانید زودتر از سایرین از شرایط فروش ایکس ۲۲ مطلع شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

سایر شرایط فروش X22 پرو چگونه است؟

علاوه بر طرح‌های فروش عادی که در بالا اشاره شده، فروش سازمانی و طرح جایگزین دیگر شرایط فروش X22 پرو است. در طرح‌های فروش سازمانی این خودرو، بر اساس قراردادی که میان مدیران خودرو و بعضی سازمان‌ها و ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی بسته می‌شود، خودرو با شرایط ویژه‌ای در اختیار کارکنان آن‌ها قرار می‌گیرد. این طرح‌ها معمولا به‌صورت اقساطی است و شرایط آن متفاوت از طرح‌های فروش عادی خواهد بود. برای اطلاع از اینکه آیا این طرح شامل شما می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

علاوه بر این، مدیران خودرو مدتی است طرحی به‌عنوان جایگزینی را ارائه می‌کند. در این طرح، مالکین خودروهای مختلف می‌توانند خودرو خود را با یکی از محصولات مدیران خودرو تعویض کنند. جهت اطلاع از شرایط فروش در این طرح و جزییات بیشتر از آن (قیمت خودرو شما، شرایط فروش نقدی و اقساطی و …) لازم است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شرایط را بررسی کرده و جزییات را در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

برای آگاهی از این دو طرح نیز می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فروش آسیا خودرو در تمامی شعب، آماده پاسخگویی به شما هستند.