مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7

فیس‌لیفت چری تیگو ۷ پلاس در چین عرضه شد

چری فیس‌لیفت تیگو ۷ پلاس را در چین معرفی کرد. چری تیگو۷ پلاس، کراس اوور ۵ نفره این شرکت به حساب می‌آید که سال ۲۰۲۱ معرفی و مابین تیگو ۷ و تیگو ۸ قرار می‌گیرد.

ابعاد این خودرو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با ۴۵۰۰، ۱۸۶۲، ۱۶۹۵ و ۲۶۷۰ میلی‌متر است که تنها تغییرات آن مربوط به افزایش ۲۰ میلی‌متر در عرض و کاهش ۵۰ میلی‌متر از ارتفاع آن می‌شود.

در مدل فیس‌لیفت چری تیگو ۷ پلاس، جلو پنجره از حالت شش ضلعی کوچک با مش‌های لوزی و قاب مشکی رنگ به جلو پنجره بزرگ‌تر با نوار‌های عمودی کرومی تبدیل شده که توسط چراغ‌های باریک LED با گرافیک جدید احاطه شده است. فرمت سپر به طور کل تغییر پیدا کرده و از حالت ساده محدب به صورت یک تو رفتگی با مه شکن‌های عمودی همراه با یک نوار تزئینی قرمز رنگ و زیر سپر با ورودی هوا مرکزی درآمده که نمای رو به رو را خشن و اسپرت می‌کند.

تیگو 7

نمای جانبی طرح کلی را حفظ کرده و تنها به لطف ارتفاع کم‌تر، رینگ‌های ۱۹ اینچ پنج پر، ستون D سیاه شده (حس معلق بودن سقف را القا می‌کند) و گلگیر‌های برجسته‌تر تغییراتی را به خود می‌بیند. تغییرات نمای عقب نیز شامل تغییر گرافیک چراغ‌ها و شفاف شدن قاب آن، تغییر موقعیت نوشته چری، اسپویلر سقفی با چراغ ترمز و خروجی‌های اگزوز دوگانه کروم می‌شود.

داخل کابین چری تیگو ۷ پلاستغییرات چشمگیری صورت گرفته که می‌توان به تغییر طراحی جلو داشبورد، خروجی تهویه مطبوع، تغییر مکان و ظاهر کنترلگر‌های تهویه مطبوع، کنسول میانی، لیور دنده، فرمان، تودوزی مشکی و قرمز و تزئینات کروم اشاره کرد. مانند قبل این خودرو نیز از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچ متصل به هم با سیستم عامل لایِن ۵.۰ گروه چری استفاده می‌کند.

تیگو 7

 

چری تیگو ۷ پلاس از پیشرانه ۱.۶ لیتر TGDI استفاده می‌کند که توانایی تولید ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت و نیرو توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

چری تیگو ۷ پلاس از سیستم دستیار رانندگی +L2 با کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم صوتی سونی، سانروف پانوراما، شش کیسه هوا، سنسورهای کیفیت هوا، سنسور‌های PM2.5، هدآپ دیسپلی و مه زدایی خودکار بهره می‌برد.

 

*منبع: اتومبیل فارسی


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *