کادیلاک ویستیک احتمالا فقط در نسخه ۳ ردیف صندلی روانه بازار خواهد شد. رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی نیز برای این آمریکایی جذاب در نظر گرفته شده است.
در رابطه با پیشرانه جزئیاتی ارائه نشده اما در تصاویر می توان روی درب عقب نوشته ۶۰۰E4 را مشاهده کرد که این کد ما را به پیشرانه دیگر شاسی بلند کادیلاک یعنی لیریک ارجاع می دهد.
این کد در کادیلاک لیریک نماینده پیشرانه متشکل از دو موتور الکتریکی و حضور سامانه تمام چرخ محرک است. بنابراین انتظار می رود که پیشرانه ویستیک ۵۰۰ اسب بخار خروجی و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.
از سوی دیگر می دانیم که این شاسی بلندها بر پایه پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته اند بنابراین تریم پایه ویستیک با یک موتور مرتبط با محور عقب نیز مفروض خواهد بود.
درباره منبع تامین انرژی ویستیک نیز با توجه به دیگر محصولات کادیلاک ، انتظار می رود بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعت روی این خودرو نصب شود که در نسخه تمام چرخ محرک بردی حدود ۴۹۵ کیلومتر را در اختیار ویستیک قرار می دهد و در تریم تک موتور این شاخص حدود ۵۰۵ کیلومتر خواهد بود. البته با توجه به ابعاد ویستیک احتمال حضور بسته باتری قوی تر نیز وجود دارد./عصرایران
ثبت نظر