مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

اوشان زد۶ آی دی دی؛ کراس اوور جدید چانگان با قیمتی بسیار رقابتی!

اوشان زد۶ پلاگین هیبرید در بازار چین از ۲۳ تا ۲۶ هزار دلار قیمت دارد.

این کراس اوور زیبا از منظر ابعاد برابر با ۴۶۹۹ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها  نیز ۲۷۹۵ میلیمتر گزارش شده است. وزن خالص با توجه به تریم ۱۸۰۰ و ۱۸۲۰ کیلوگرم است.

اما در رابطه با پیشرانه شاهد حضور همان ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر هستیم که ۱۶۶ اسب بخار خروجی و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد اما با یک موتور الکتریکی ۱۱۰ کیوواتی(۱۵۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر) هماهنگ شده است. چانگان در اطلاعات رسمی خودرو اشاره ای به مجموع خروجی نسخه پلاگین هیبرید نکرده است.

اوشان زد۶ پلاگین میزبان بسته باتری ۲۸.۴ کیلووات ساعت است است که در حالت الکتریکی خالص می تواند برد حرکتی  ۱۱۰ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار دهد. زمان لازم برای شارژ باتری ۴ ساعت مورد اشاره قرار گرفته است.

متوسط مصرف سوخت این پیشرانه برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی برابر با ۱.۳ لیتر اعلام شده که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

بیشینه سرعت چانگان اوشان زد۶ پلاگین هیبرید برابر با ۲۰۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

یک نکته شاخص در رابطه با محصول جدید چانگان به استفاده از جعبه دنده ۳ کلاچه الکتریک درایو مربوط می شود که ۶ وضعیت تعویض دارد و با محور جلو در ارتباط است.

رینگ های استاندارد با توجه به تریم در اندازه های ۱۹ و ۲۰ اینچی ارائه می شوند. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

چانگان در طراحی و اجرای کابین یکی از بهترین های چین است و در این جای شکی وجود ندارد. اینجا هم شاهد مجموعه ای از بهترین های این برند هستیم. نمایشگر اصلی ۱۲.۳ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر تراکم پیکسلی بالایی در جهت ارائه تصاویر باکیفیت دارند. در رابطه با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی از فناوری ۳D نیز استفاده شده که ویژگی های بصری جذاب تری را ارائه می دهد.

همچنین یک نمایشگر ۹.۱ اینچی نیز در قسمت بالای کنسول اصلی قرار داد که برای ناوبری ماهواره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های کابین باید به نمایشگر هداپ، شارژر بی سیم، پورت یو اس بی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، تنظیم الکتریکی صندلی با حافظه، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی باز و بسته بدون دخالت دست، استراحتگاه دست هر دو ردیف، نورپردازی هوشمند ۶۴ رنگ، پاور ویندوز هر دو ردیف، آینه های الکتریکی مجهز به حافظه/ ریورز/ تاشوی خودکار/ گرم کن، سنسور باران و برف پاکن عقب اشاره کرد.

اوشان زد۶ پلاگین هیبرید

اما در بحث ایمنی نیز با یکی از بهترین های چانگان ملاقات کرده ایم زیرا اوشان زد۶ پلاگین هیبرید مجهز به ۱۲ رادار، ۳ رادار کنترل آب و هوا و ۵ دوربین را همراه خود دارد.

از دیگر ویژگی های ایمنی می توان به: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، نوربالا و پایین تطبیقی، ایزوفیکس، ایربگ کامل به جز جانبی ردیف عقب و… اشاره کرد./عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *