مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

اپل تعداد آزمایش‌کنندگان خودروی خودران خود را افزایش داده است

اپل پارسال سرعت توسعه پروژه اتومبیل خود را کاهش داد، اما حالا منابع آگاه می‌گویند تعداد آزمایش‌کنندگان خودروهای این شرکت افزایش یافته است.

پس از کاهش سرعت توسعه پروژه اتومبیل خودران اپل موسوم به Apple Car در اوایل ۲۰۲۳، حالا ظاهراً این شرکت تعداد آزمایش‌کنندگان خودروی خود را افزایش داده است.

اپل سال ۲۰۲۳ را با بزرگ‌ترین تیم آزمایش‌کنندگان اتومبیل‌های خودران شروع کرد. این تیم در ابتدا ۲۰۰ نفر عضو داشت ولی در ادامه تعداد آزمایش‌کنندگانش به‌میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. حالا طبق گزارشی جدید، به نظر می‌رسد این شرکت تعداد آزمایش‌کنندگان را مجدداً افزایش داده است. براساس گزارش حاضر، اپل اکنون ۱۶۲ راننده برای این پروژه با ۶۸ خودروی خودران دارد.

پروژه خودروی اپل

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره اتومبیل خودران اپل هستیم. در سال ۲۰۲۲ گزارشی مدعی شد که این خودرو در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود. بااین‌حال در سال ۲۰۲۳ گزارش‌ها چنین تاریخی را رد کردند و برای مثال تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» مدعی شد که پروژه متوقف شده است و تاریخی برای عرضه آن وجود ندارد.

حالا با انتشار خبر افزایش تعداد راننده‌های این پروژه، این احتمال وجود دارد که اپل دوباره روی اتومبیل خودران خود تمرکز کرده باشد. بنابراین شاید در سال جاری میلادی شاهد انتشار گزارشی درباره تاریخ احتمالی عرضه این محصول باشیم./دیجیاتو


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *