مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

این سدان ژاپنی عاشقان زیادی دارد!

سوبارو دبلیو آر اکسجز خودروهایی محسوب می شود که وقتی تجربه رانندگی با آن را داشته باشید قطعا بخشی از ذهن و قلب شما را برای همیشه به خود اختصاص می دهد!

یک سدان کم ادعا اما فوق العاده باکیفیت و جذاب ژاپنی که تمامی ویژگی های خودرو خوب را در مجموعه ای جمع و جور ارائه می کند.

سوبارو دبلیو آر اکس تی آر مدل ۲۰۲۴ جز جدیدترین تریم های این سامورائی است که در ادامه مطلب امروز نگاهی به جزئیاتش خواهیم داشت.

سوبارو WRX TR به سیستم تعلیق جدید، ترمزهای بزرگ تر، صندلی های حرفه ای ریکارو و از همه جذاب تر جعبه دنده دستی مجهز است. قیمت پایه این سوبارو در بازار آمریکا ۴۳ هزار دلار است. بدین ترتیب در مقایسه با تریم دبلیو آر اکس که ۳۲ هزار دلار قیمت دارد، نسخه تی آر حدودا ۱۱ هزار دلار گران تر است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سوبارو دبلیو آر اکس ۲۰۲۴ یک تریم گران تر با نام جی تی نیز دارد که قیمت پایه آن ۴۵۵۰۰ دلار است از ویژگی های این تریم هم باید به سیستم صوتی هارمن کاردون، صندلی های ریکاور، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی و سیستم تعلیق با کنترلر الکترونیکی اشاره کنیم.

خوب به تریم تی آر بر می گردیم. سیستم ترمز برمبو با کالیپر ۶ پیستونه در محور جلو و کالیپرهای ثابت دو پیستونه در محور عقب یکی از بروزرسانی های این تریم است. روتورهای ۱۳.۴ اینچی در جلو و ۱۲.۸ اینچی برای عقب در نظر گرفته شده است. رنگ قرمز نیز که امضا کار برمبو محسوب می شود تا این سوبارو در نمای جانبی زیبایی خود را بیشتر نمایش دهد.

مشتریان می توانند برای سوبارو دبلیو آر اکس تی آر رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی سفارش دهند.

در بخش جعبه دنده فقط نمونه ۶ سرعته دستی ارائه می شود که برای طرفداران رانندگی با سدان های ژاپنی کوچک و آتشین این یک ویژگی ناب محسوب می شود.

در بخش پیشرانه از نمونه ۴ سیلدر ۲.۴ لیتری توربوشارژ با ۲۷۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر استفاده شده که در مقایسه با دبلیو آر اکس اس تی آی با ۳۰۵ اسب بخار مقداری مخاطب را ناامید می کند اما همین ۲۷۱ اسب بخار در ترکیب با ویژگی های خانواده دبلیو آر اکس یعنی یک مبارز سرسخت در خیابان!

سوبارو تی آر طی ۵.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت نیز تنها به ۱۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. بیشینه سرعت ۲۳۳ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

وزن خالص این سوبارو ۱۵۶۵ کیلوگرم است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۶۸ میلیمتر در طول، ۱۸۲۶ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۶۶۹ میلیمتر است.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۲.۴ لیتر، در بزرگراه ۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۰.۷ لیتر است./عصرایران

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *