مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

این یک تحویل ویژه است؛ رویکرد نوین آسیا خودرو در تحویل محصولات

بررسی وضعیت تحویل خودرو در بازار ایران، نشان از وجود مشکلاتی هم برای خریدار و هم برای نمایندگی خودروسازان دارد. حال مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو برای رفع این مشکلات اقدام به تأسیس اداره تحویل خودرو کرده است.

شبکه نمایندگی خودروسازان پس از طی مراحل تحویل خودرو از شرکت، با مسأله ارائه آن محصول به مشتری خود مواجه می‌شوند. اغلب این موارد در محل نمایندگی انجام شده و علاوه بر ایجاد ازدحام در محل، به علت نبودن فضای کافی امکان آموزش مناسب خریدار جهت استفاده از آپشن‌های خودرو را از میان می‌برد.

آسیا خودرو با سابقه بیش از ۳۰ سال در حوزه نمایندگی برندهای معتبر خودرویی حاضر در بازار ایران که در حال حاضر به عرضه محصولات ایران خودرو و مدیران خودرو می‌پردازد و جزء برترین نمایندگی‌های این دو خودروساز است، در ۲ شعبه فعال مشغول به عرضه محصولات خود است و به زودی با سومین شعبه از نمایندگی‌ها، فعالیت خود را گسترش می‌دهد.

این گستره عرضه، مدیران آسیا خودرو را ترغیب به ایجاد فضایی تخصصی و مناسب نیازهای مشتریان برای تحویل محصول خریداری شده، کرد. در همین راستا، از ابتدای ماه جاری، اداره تحویل آسیا خودرو در برج زیبا و مدرن آناهید، واقع در شرق تهران افتتاح شد.

در حال حاضر، مشتریانی که خرید خود را از شبکه نمایندگی‌های آسیا خودرو انجام داده‌اند و کارشناسان اداره تحویل با آن‌ها تماس گرفته‌اند، به محل این اداره در طبقه B5 برج آناهید مراجعه و پس از طی فرآیند بررسی و آموزش آپشن‌‌ها، خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

اداره تحویل آسیا خودرو هم اکنون با امکاناتی نظیر پارکینگ‌های مجهز و پیشرفته، مرکز ارائه لوازم جانبی و خدمات دیتیلینگ و کارواش به خدمات رسانی به مشتریان خود می‌پردازد. علاوه براین خریداران محصولات آسیا خودرو می‌توانند در زمان انتظار برای آماده سازی خودرو از امکانات رفاهی برج آناهید استفاده کنند.

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *