مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

بدنه استثنایی فراری تبدیل به دفتر نقاشی شد!

فراری، ۸۱۲ کامپیتیزیونه را در می ۲۰۲۱، به عنوان متمرکزترین نسخه ۸۱۲ سوپرفست، با ارتقای آیرودینامیک رونمایی کرد. در حالی که هر دو نسخه Competizione و Competizione A (A برای Aperta یا کانورتیبل) به فروش می‌رسند، این برند ایتالیایی، یک مدل منحصر به فرد را معرفی می‌کند که قرار است برای خیریه به حراج گذاشته شود.

مرکز طراحی فراری، با الهام از مفهوم “ورق خالی”، سفری را آغاز کرد که منعکس کننده آغاز هر مدل جدید است. این بدان معناست که ایده‌ها، بینش‌ها و یادداشت‌ها، روی بدنه زرد رنگ خودروی واقعی ترسیم شده‌اند و پایه و اساس این ابر خودرو را تشکیل می‌دهند.

تغییرات طراحی، متمرکز بر رنگ زرد مات Giallo Tristrato است. بدنه، مانند یک بوم نقاشی است که میزبان نبوغ خلاق طراح ارشد فراری، فلاویو مانزونی است. چیزی که این خلاقیت خاص را چشمگیرتر می‌کند، استفاده از Nero DS Sketch مات است که نمادین‌ترین جزئیات طراح را مشخص می‌کند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه این ابرخودرو یک ساخته سفارشی است، اما هیچ ارتقای مکانیکی روی خودرو اعمال نشده است. در واقع، عملکرد فراری ۸۱۲ Competizione دست نخورده باقی مانده است، به این معنی که تکرار قوی‌تری از موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ فراری در زیر کاپوت اتفاق افتاده است. در این برنامه ارتقا یافته، پیشرانه برای تولید ۸۱۹ اسب‌بخار قدرت در ۹۲۵۰ دور در دقیقه کاملا آماده است.

فراری تصمیم گرفته که این ابرخودروی منحصربه‌فرد متمرکز بر پیست را، برای یک هدف بزرگ به حراج بگذارد. این خودرو در پاییز امسال در نمایشگاه فراری در شهر نیویورک، فروخته خواهد شد و تمام عواید آن صرف امور خیریه خواهد شد، اما خودروساز هنوز علت آن را اعلام نکرده است./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *