مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

به خرابی چراغ‌های خودرو هم نمره منفی تعلق می گیرد؟

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در صورت خرابی چراغ ترمز‌ها، راهنما، چراغ های دنده عقب، جلو و عقب، نمره منفی به رانندگان داده می شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بحث رسیدگی به خودرو و بازدید دوره‌ای به ایمنی خودرو و تامین ایمنی سفر سرنشینان خودرو باز می گردد. همچنین اگر این خودرو در جاده خراب شود استرس زیادی به راننده و خانواده وارد می‌کند. همچنین هزینه های زیادی همچون جابجایی آن را تحمیل خواهد کرد. در جدول نمرات منفی به خرابی چراغ‌ها نیز نمره منفی تعلق می‌گیرد و اگر چراغ‌های خودرو شما دارای نقص و خرابی است و روشن نمی‌شود حتما نسبت به رفع ایراد آن‌ها اقدام کنید.

وی افزود: بحث برف پاک کن و آبی که درون شیشه شور هست به فصل تابستان و زمستان مربوط نمی‌شود و همیشه می‌بایستی این مخزن پر باشد.

سرهنگ شریفی گفت: در این فصل حشرات در جاده‌ها زیاد است و در حین حرکت با شیشه خودروی شما برخورد می‌نمایند و همین موضوع باعث کدر شدن شیشه شده و ممکن است که شما جلو را به خوبی نبینید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتما باید شیشه شور شما پر باشد و حتی الامکان از موادی در آن استفاده کنید که بتوانند چربی شیشه را برطرف نمایند.

وی گفت: در جدول نمرات منفی به خرابی چراغ‌ها نیز نمره منفی تعلق می‌گیرد و اگر چراغ‌های خودرو شما دارای نقص و خرابی است و روشن نمی‌شود حتما نسبت به رفع ایراد آن‌ها اقدام نمایید.

سرهنگ شریفی گفت: چراغ ترمز‌ها، راهنما، چراغ دنده عقب، چراغ‌های جلو و عقب، مه شکن و چراغ داخل خودرو را بررسی و در صورت خرابی حتما رفع ایراد نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *