مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

بی ام و قابل‌اعتمادتر از بنز است

 قابل‌اعتماد بودن یک خودرو در طول عمر خود، عاملی بسیار مهم در خرید یک خودرو محسوب می‌شود. برخی از خودروسازان مختلف در این سال‌ها توانسته‌اند در زمینه قابلیت اطمینان امتیازات بالایی را کسب کنند.

  قابل اطمینان بودن عاملی بسیار مهم است، به‌خصوص هنگام خرید یک ماشین دست‌دوم. اینکه خودروی شما بتواند در طول سالیان مختلف به شما یک کیفیت مستمر را ارائه دهد، حیاتی و بااهمیت است.

Consumer Reports فهرستی از معتبرترین برندهای خودرو را که می‌توانید در سال ۲۰۲۴ از آن‌ها خریداری کنید، گردآوری کرده است. این فهرست روی قابلیت اطمینان مدل‌های پنج تا ۱۰ ساله متمرکز شده و به هر برند امتیاز متوسطی را بر اساس میزان کیفیت خودروهایشان می‌دهد.

در این فهرست، بی ام و بالاتر از رقیب دیرینه‌اش یعنی مرسدس‌بنز قرار گرفته است!

بی ام و با امتیاز ۴۶ در رتبه هفتم قرار دارد. این مطالعه به بررسی هفت مدل از این خودروساز آلمانی، از سری ۲ جمع‌وجور تا شاسی‌بلند X۵ سایز متوسط پرداخت. بی ام و یکی از دو خودروساز آلمانی در بین ۱۰ شرکت برتر است.

مرسدس بنز دهمین خودروی برتر را تکمیل می‌کند و پس از بی ام و دومین خودروساز آلمانی محسوب می‌شود. مرسدس به‌طور متوسط امتیاز ۴۳ را دریافت کرد که آن را درست بالاتر از کادیلاک، مینی و لینکلن قرار می‌دهد که همه دارای امتیاز ۴۲ هستند. این مطالعه مدل‌هایی مانند کلاس C، GLE و GLS را در نظر می‌گیرد./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *