مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

جریمه ۱۰۰ هزار تومانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: طبق مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، از یکشنبه تا پایان چهارشنبه ۱۵ آذر طرح زوج و فرد خودروها به منظور کاهش آلودگی هوا اجرایی شده است. جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

سرهنگ مومنی در ادامه افزود: «از یکشنبه شب طرح ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران اجرا شده است. در این طرح، ماموران پلیس در ورودی‌های شهر مستقر شده و از تردد کامیون‌ها جلوگیری کرده‌اند.»

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت امکان از حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند. همچنین در صورت نقص فنی خودروی شخصی و دودزا بودن آن حتما نسبت به رفع نقص و تجدید معاینه فنی خود اقدام کنند. مومنی در ادامه خاطرنشان کرد: «از ابتدای مهر تاکنون معاینه فنی ۶ هزار خودروی دودزا ابطال شده است.»

تغییر مجدد محدوده طرح ترافیک به طرح زوج و فرد

از روز یکشنبه هفته جاری، طرح زوج و فرد در محدوده طرح ترافیک تهران به اجرا درآمده است. اجرای این طرح واکنشی به افزایش شدید آلودگی هوا است. این طرح تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری اجرا خواهد شد و ممکن است برای هفته‌های بعدی نیز این طرح تمدید شود. از چندسال پیش، طرح زوج و فرد کنار گذاشته شد و به جای آن طرح محدوده آلودگی هوا جایگزین شد. با این حال افزایش شدید آلودگی هوا در آذرماه ۱۴۰۲، باعث شده است تا این طرح بار دیگر اجرا شود.

مطابق گفته‌های سرهنگ مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، پلیس راهور تهران طرح برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا را نیز به اجرا درآورده است. تردد کامیون‌ها نیز تنها در طول روز مجاز خواهد بود. انتظار داریم تا زمانی که هوای آلوده پایتخت در شرایط وخیم باقی بماند، چنین طرح‌هایی به اجرا در آیند./دیجیاتو

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *