مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

جون یائو ایر ؛ برند جدید کار خود را با بدل چینی تویوتا پریوس آغاز کرد!

جون یائو نامی جدید در صنعت خودرو چین است که تصاویر رسمی اولین محصول آن با نام جون یائو ایر در رسانه های خودرویی چین منتشر شده است. انتظار می رود این محصول در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ رونمایی شود و سال ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۲۸ هزار دلار روانه بازار شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، جون یائو ایر براساس اصول طراحی مینمال شکل گرفته اما به هر ترتیب شباهت ظاهری آن با تویوتا پریوس نیز کاملا مشخص ا

این الکتریکی چینی در ستون آخر از سبک فست بک استفاده کرده تا ظاهری جذاب و متفاوت برای نمای عقب ایجاد کند. دستگیره های درب مخفی نیز بخشی از برنامه طراحی در نمای جانبی جون یائو ایر است.

فاصله بین محورها براساس گزارش های موجود برابر با ۲۸۰۰ میلیمتر است. در قسمت عقب نیز یک باله به سبک داک تیل یا دم اردکی ایجاد شده است.

چراغ های اصلی جلو با گرافیک داخلی ال ائی دی یک الگوی جدید را نیز معرفی می کنند که به نوعی جدید و غیرتکراری محسوب می شود.

سانروف پانورامیک سراسری یکی دیگر از جذابیت جون یائو ایر است. این خودرو در ۶ رنگ برای بدنه قابل سفارش خواهد بود که کدهایی از سفید، صورتی، آبی، سبز، طلایی و مشکی را شامل می شود.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *