مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

خودرویی که بیش از حد گران شد!

روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو حتی بر قیمت خودروهای جدید از جمله کراس اوور ساب کامپکت مزدا CX-30 2024 تأثیر گذاشته‌است.

 برای مدل جدید، قیمت پایه CX-30 با ۲۰۴۵ دلار افزایش به ۲۶۳۷۰ دلار رسیده‌است و سایر سطوح تریم بین ۵۰۰ تا ۱۸۵۰ دلار افزایش قیمت را تجربه کرده‌آند. قیمت مدل جدید کربن توربو آن، از ۳۴۱۶۵ دلار شروع می‌شود.

کمی تجهیزات استاندارد جدید در مدل پایه CX-30 2.5 S برای جبران افزایش قیمت ارائه شده‌است، از جمله نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب. CX-30 به صورت استاندارد با موتور ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

ساختار سطح تریم CX-30 2024 کمی متفاوت از قبل است، زیرا Select به Select Sport تغییر نام داده و اکنون از ۲۷۸۷۵ دلار شروع می‌شود.

مدل‌های Select، Preferred، Carbon Edition و Premium با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی به کار خود ادامه می‌دهند، در حالی که مدل‌های Turbo Premium و Turbo Premium Plus به ترتیب از ۳۶۹۶۰ دلار و ۳۸۶۲۵ دلار شروع می‌شوند که به خوبی به قلمرو کراس اوورهای ساب کامپکت لوکس وارد می‌شوند.

همه مدل‌های توربو ۲۰۲۴ به جای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی، از یک صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی بزرگتر بهره می‌برند. مزدا می گوید سری به روز شده CX-30 اواخر پاییز به فروش می‌رسد./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *