مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

دانگ فنگ با محصولات ۲۰۲۳ به اروپا خواهد رفت

برند چینی DFSK‌ قصد دارد مجموعه کوچک خودروهای سواری خود را با معرفی مدل‌های جدید و جذاب در سال ۲۰۲۳ گسترش دهد. برخی از این مدل‌ها روانه بازار اروپا می‌شوند.

در بین خودروهای جدید DFSK در سال ۲۰۲۳، یک شاسی‌بلند جمع‌وجور با موتور درون‌سوز وجود دارد که به طور خاص برای مشتریان اروپایی ساخته شده است. به دنبال این شاسی‌بلند جدید، دومین خودروی برقی DFSK‌ نیز وارد بازار اروپا می‌شود.

شاسی‌بلند کامپکت DFSK 500 با برچسب اکو

شاسی‌بلند جمع‌وجور DFSK 500 ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ وارد خاک اسپانیا شود. ولی کمپانی چینی برنامه‌های خود را تغییر داد و تصمیم گرفت خودروی جدید را به عنوان مدل ۲۰۲۳ به اروپا عرضه کند. شاسی‌بلند DFSK 500 برادر کوچک‌تر DFSK 580 به حساب می‌آید که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. پس از عرضه این محصول با موتور درون‌سوز، راه برای ورود خودروهای مشابه باز می‌شود.

ماشین DFSK 500 حدود ۴.۳۸ متر طول داشته و در زیر کاپوت، به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره بنزینی مجهز است که قدرت آن از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو وارد می‌شود. البته نسخه دوگانه‌سوز این خودرو نیز با نشان زیست‌محیطی LCG ECO قابل‌دسترس است که با LPG سازگاری دارد.

خودروی برقی سری SF5

سری SF5 قرار بود یک سال و نیم پیش وارد بازار اروپا شود، ولی این وعده هنوز تحقق نیافته است. این شاسی‌بلند کوپه حدود ۴.۷ متر طول دارد و رقیب اصلی BMW iX3 محسوب می‌شود. خودروی برقی جدید از یک باتری ۹۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که انرژی لازم جهت پیمودن مسافت ۵۰۰ کیلومتر را فراهم می‌آورد.

شاسی‌بلند DFSK 500 هم‌زمان با اشکودا Kamiq وارد بازار اروپا (اسپانیا) می‌شود، ولی هنوز خبر قطعی در مورد زمان عرضه سری SF5 منتشر نشده است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *