مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

رنجروور اس وی کارمل ادیشن ۲۰۲۴؛ گران ترین محصول کمپانی تا به امروز

برخی از منابع به تصمیم رنجروور برای فروش ۷ دستگاه از اس وی کارمل ادیشن ۲۰۲۴ اشاره کرده اند که احتمالا تا کنون تمام آن ها پیش فروش شده اند.

اس وی کارمل ادیشن ۲۰۲۴ یکی از مهم ترین محصولات برند رنجروور است زیرا یک برچسب ۳۷۰ هزار دلاری همراه خود دارد که آن را تبدیل به گران ترین خودرو برند مذکور می کند.

رنجروور اس وی کارمل ادیشن ۲۰۲۴ مجهز براساس شاسی لانگ یا همان نسخه دارای فاصله بین محورهای طولانی تر توسعه یافته است. صندلی های کابین برای ۴ سرنشین جانمایی شده و دارای امکاناتی مانند یخچال و میز تاشوی برقی است.

از کد رنگ سفید براق سرامیکی برای بدنه استفاده شده که جذابیت های طراحی کاملا مینیمال اس وی کارمل ادیشن را بیشتر هم کرده است. رینگ های ۲۳ اینچی آلومینیومی نیز علاوه بر طراحی خاص خود، میزبان تم دو رنگ هستند که بازهم سفید سرامیکی بخشی از زیبایی کار، است.

تولید مدل ۲۰۲۳ کارمل ادیشن محدود به ۱۷ دستگاه بود اما رنجروور در رابطه با تعداد تولیدی کارمل ۲۰۲۴ اطلاعاتی ارائه نکرده است. تنها تفاوت در این مرحله به رشد قیمت ۲۵ هزار دلاری آن مربوط می شود.

برخی از منابع به تصمیم رنجروور برای فروش ۷ دستگاه از اس وی کارمل ادیشن ۲۰۲۴ اشاره کرده اند که احتمالا تا کنون تمام آن ها پیش فروش شده اند.

همانطور که اشاره شد، اینجا زیبایی های طراحی مینیمال را مشاهده می کنیم که با استفاده از دستگیره های پاپ-آپ برای درب ها حالت یکپارچه بدنه بیش از قبل شده است. یک خط شانه آرام اما اثر گذار، عناصر کرومی، ستون های تیره، شیب ملایم سقف و اصالت رنجروور به خوبی ترکیب شده و هارمونی بینظیری را به عنوان خودرو پیش روی مخاطب قرار داده اند.

اطلاعاتی در رابطه با پیشرانه ارائه نشده اما پیش بینی با توجه به مدل ۲۰۲۳ ما را به تپنده ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو با ۶۰۶ اسب بخار خروجی می رساند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *