مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

رووی آر اکس۹؛ کابین عالی خودرو چینی

آر اکس۹ جدیدترین شاسی بلند برند رووی است که در بازار چین از ۲۵۵۰۰ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. رووی یکی از برندهای متعلق به سایک موتور است که خط تولید محصولات لوکس این گروه را تشکیل داده است.

آر اکس۹ همانند بسیاری از محصولات دیگر چینی، ظاهر جذابی را همراه خود دارد. چراغ های اصلی جلو ترکیب جالبی از هالوژن و ال ئی دی را ارائه می دهند که نوار ال ئی دی در ادامه مسیر خود به مرز کناری جلوپنجره تبدیل می شود.

عناصر کرومی نیز به شکل سنگینی در قسمت های مختلف بدنه حضور دارند تا تاکیدی بر ماهیت لوکس برند رووی باشند.

رووی آر اکس۹ از منظر ابعاد برابر با ۴۹۸۳ میلیمتر در طول، ۱۹۶۷ میلیمتر در عرض و ۱۷۸۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۹۱۵ میلیمتر است. وزن خودرو با توجه به تریم ۱۹۴۰ و ۲۰۳۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

برای پیشرانه این رووی از نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با ۲۳۴ اسب بخار خروجی استفاده شده است. ظرفیت باک نیز ۶۵ لیتر است.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن ارائه می شود و یکی از علل تفاوت وزن تریم های رووی آر اکس۹ نیز به این آپشن مربوط می شود.

رینگ های آلومینیومی ۲۰ و ۲۱ اینچی برای این شاسی بلند چینی در نظر گرفته شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

رووی آر اکس۹

درباره کابین باید به عملکرد عالی رووی با توجه به برچسب قیمت خودرو بپردازیم. اینجا حقیقتا برای دقایقی مخاطب درگیر جزئیات باکیفیت و جذاب محیط می شود.

ابتدا باید از ۳ نمایشگر روی کنسول اصلی جلو بگوئیم که درون قابی یکپارچه قرار دارند. در طرفین این قاب حاشیه هایی را مشاهده می کنید که کار پنل لمسی را انجام می دهند و دسترسی تنظیمی برای راننده و سرنشین جلو را فراهم می کنند. قاب نمایشگر مسیر یکنواختی را طی نمی کند و شما حالتی مانند رودخانه یا پرچمی در باد را پیش روی خود دارید.

مورد بعدی تریم چوب است که در قسمت های مختلف کار شده و حس بسیار خوبی را به بیننده انتقال می دهد. دکمه های پیانویی زیر نمایشگر وسط یا همان تنظیمات سیستم سرگرمی با توجه به رنگ چوب و دکمه ها کاملا شبیه یک پیانو رویال به نظر می رسند.

از دیگر امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه خودکار با دسترسی اختصاصی برای ردیف عقب، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، بهبود دهنده هوای کابین، دوربین داشبورد، ریموت استارت، نورپردازی داخلی، استراحتگاه ردیف اول و دوم(با صندلی کاپیتانی)، صندلی ردیف سوم، پاور ویندوز، اسکای روف الکتریکی، تنظیم الکتریکی صندلی های ۲ ردیف با حافظه و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز شرایط مطلوبی وجود دارد که از ویژگی های آن می توان به: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، مه شکن، دی لایت، ایزوفیکس، سنسور باران و… اشاره کرد.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *