مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

زمان صدور کارت سوخت المثنی یک ماه شد

بنابر اظهارنظر مدیر سامانه هوشمند سوخت، زمان صدور کارت سوخت المثنی اکنون به یک ماه رسیده است.طولانی‌شدن مدت‌زمان صدور کارت سوخت المثنی یکی از دردسرهای اخیر مالکان خودروها بوده است. به همین دلیل مسئولان سامانه هوشمند سوخت به‌دنبال راه‌حلی برای کاهش این مدت بوده‌اند. بنابر اظهارنظر مدیر سامانه هوشمند سوخت، زمان صدور کارت سوخت المثنی اکنون به یک ماه رسیده است.

«محمد صادقی» در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد که مشکل تأخیر در ارسال کارت سوخت مربوط به کمبود چیپست‌های این کارت‌ها بوده است. او حداکثر زمان انتظار برای تحویل کارت سوخت را دو ماه اعلام کرد اما افزود که متوسط زمان انتظار درحال‌حاضر به یک ماه کاهش یافته است. بنابر گفته‌های صادقی، کارت سوخت تمامی افرادی که در سال ۱۴۰۱ برای کارت سوخت جدید ثبت‌نام کرده‌ بودند، درحال‌حاضر تولید شده است.

متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی درحال‌حاضر می‌توانند وضعیت کارت خود را پیگیری کنند. برای انجام این کار لازم است تا به سایت SCS.NIOPDC.IR مراجعه کنند و با واردکردن VIN خودروی خود، از وضعیت کارت درخواستی خود مطلع شوند. این سایت حتی آدرس باجه معطله‌ای را که کارت آن‌ها در آنجا قرار دارد نیز به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

صادقی اذعان داشت: «سامانه هوشمند سوخت هیچ‌گونه مشکلی در بهره‌برداری نداشته و هم‌اکنون توزیع بنزین در سراسر کشور بدون اختلال درحال انجام است.»


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *