مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

سئات ایبیزا؛ اسپانیایی کوچک با احتمال حضور در خیابان های ایران

سئات ایبیزا محصولی از  خودروساز اسپانیایی است که از سال ۱۹۸۴ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. ایبیزا در کلاس سوپرمینی سگمنت بی قرار می گیرد و هم اکنون در نسل پنجم خود قرار دارد.

مدتی است که خبرهایی در رابطه با احتمال واردات سئات ایبیزا به بازار ایران در محافل خودرویی مطرح شده که همین مساله بهانه ای شد تا نگاهی به ویژگی های ایبیزا داشته باشیم.

مدلی که احتمالا وارد بازار ایران خواهد شد، در واقع فیس لیفت ۲۰۲۱ این خودرو است که به عنوان یک هاچ بک جذابیت طراحی مناسبی را همراه دارد.

چراغ های اصلی جلو با گرافیک داخلی ال ئی دی و هالوژن، عناصر کرومی جلوپنجره، سپر جلوی اسپرت با ورودی هوای بزرگ و مه شکن هایی که در این بخش جانمایی شده اند، مجموعه یک دماغه تهاجمی و اسپرت را ایجاد کرده اند.

خط شانه قوی در نمای جانبی و رینگ های اختصاصی آلومینیومی ۱۷ و ۱۸ اینچی را نیز به عنوان جاذبه این قسمت در نظر داشته باشید. در قسمت عقب باید به حضور دو خروجی اگزوز با نمای کرومی اشاره کنیم که امضایی برای این اسپرت کوچک محسوب می شود.

ایبیزا ۵درب هاچ بک از منظر ابعاد، برابر با ۴۰۵۹ میلیمتر در طول، ۱۷۸۰ میلیمتر در عرض(بدون آینه ها) و ۱۴۴۴ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۵۶۴ میلیمتر است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *