مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

سوپر اسپرت خاص در خیابان های تهران

مشاهده یک دستگاه خودرو کوروت سی۸ با کد رنگ خاص آبی در خیابان های تهران و شهرت این سوپراسپرت آمریکایی در شبکه های مجازی بهانه ای شد تا طی این مطلب نگاهی به ویژگی ها و مشخصات شورولت کوروت سی۸ داشته باشیم.

وقتی بخواهیم ۱۰ برند از صنعت خودرو آمریکا را با تیترهایی مانند خاص ترین، برترین، متفاوت ترین و… لیست کنیم قطعا یک جایگاه بسیار شاخص به کوروت اختصاص خواهد داشت. محصولی که از دهه ۵۰ میلادی تا کنون محبوبیت زیادی دارد.

پروفایل بدنه کاملا اسپرت، طراحی آئروداینامیک و پیشرانه های قدرتمندی که شورولت روی کوروت ها قرار می دهد از مهمترین المان های اثرگذار در جذب مخاطب طی سال های طولانی فعالیت این برند بوده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

کوروت در سال ۲۰۲۰ وارد هشتمین نسل شد و همچنان بروزرسانی های خود را طی می کند. کوروت نسل هشتمی یک سفره ماهی آمریکایی است که عرض چشمگیر بدنه و حالت طراحی چراغ های اصلی جلو به همراه ورودی های هوا روی سپر اصلی موجب شده تا در نقدهای خودرویی به آن لقب سفره ماهی را بدهند.

شورولت کوروت به عنوان یک خودرو «موتور وسط عقب-محور عقب» یا آر ام آر در نسخه پایه مجهز به تپنده ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی ۸ سیلندر از خانواده ال تی۲ جنرال موتورز شد که ۴۶۵ اسب بخار خروجی و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این کوروت حدود ۲.۸ ثانیه است.

البته در تریم های متفاوت پیشرانه های قدرتمندتری نیز روی کوروت سوار شده است. برای مثال کوروت سی۸ زد۰۶ با مدل ۲۰۲۳ مجهز به پیشرانه ۵.۵ لیتری ۶۷۰ اسب بخاری تنفس طبیعی است.

خاص ترین کوروت زمان نیز که ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی شد، کوروت سی۸ ئی-ری نام دارد که اولین سفره ماهی الکتریکی خانواده سی۸ است .

اما آنچه که بهانه پرداختن به این اطلاعات شد، مشاهده یک دستگاه خودرو کوروت سی۸ با کد رنگ خاص آبی در خیابان های تهران است که در شبکه های مجازی نیز حضور این سوپراسپرت آمریکایی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

مدل ۲۰۲۰ کوروت سی۸ در نسخه پایه ۶۰ هزار دلار قیمت دارد. مدل ۲۰۲۳ در نسخه پایه ۶۶ هزار دلار قیمت دارد و در بالاترین تریم به که همان نسخه ویژه ۷۰ سالگی برند نام دارد به ۸۴ هزار دلار می رسد. (قیمت ها حدودی هستند)/عصرایران

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *