مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی بلند جدید اقتصادی که هر ۱۳۰۰ کیلومتر باید بنزین بزنید!

همانطور که می دانید، کمپانی JAC چین یک برند فعال با نام سی هاو دارد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و حاصل ائتلاف این چینی با فولکس واگن است البته به نظر می رسد طرف آلمانی از این پیمان خارج شده است.

 این محصول در کانال ۲۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

جک کیو اکس پلاگین از منظر ابعاد برابر با ۴۶۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۲۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو ۱۷۶۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ظرفیت قسمت بار ۶۷۰ لیتر و با تغییر حالت صندلی های ردیف دوم به ۱۰۸۰ لیتر افزایش خواهد داشت.

در بخش پیشرانه از ترکیب تپنده ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با تک موتور الکتریکی ۱۵۰ کیلوواتی استفاده شده است. انرژی مورد نیاز بخش الکتریکی پیشرانه از بسته باتری تناری لیتیم ۱۹.۷۱ یا  ۲۱.۶۸ کیلووات ساعت(با توجه به تریم) تامین می شود. خروجی انجین یا همان تپنده ۴ سیلندر ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن ۱۳۵ نیوتن متر است. خروجی موتور یا همان قلب الکتریکی نیز برابر با ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است.

در این خودرو بخش بنزینی پیشرانه توسط دیگر کمپانی چینی بی وای دی تامین شده و نقش ژنراتور برای موتور الکتریکی را دارد تا در حالتی که باک ۵۴ لیتر بنزین پر و باتری در تریم پرچمدار تکمیل ظرفیت باشد، برد حرکتی خودرو به ۱۳۰۰ کیلومتر برسد. برد حرکتی خودرو با باتری قوی تر در حالت الکتریکی خالص حدود ۱۲۰ کیلومتر است.

بیشینه سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. در بخش جعبه دنده از نمونه ئی سی وی تی استفاده شده که در تمام تریم ها با محور جلو در ارتباط است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر جک کیو اکس پلاگین حدود ۷.۳ ثانیه است. مصرف سوخت نیز در حالت ترکیبی ۱.۳۳ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی عنوان شده است.

باتری ۲۱.۶۸ کیلووات ساعت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. طی ۲۶ دقیقه ظرفیت باتری با شارژر دسی سی از ۳۰ به ۸۰ می رسد و برای شارژ ۲۰ تا ۱۰۰ درصد با شارژر استاندارد به ۳.۵ ساعت زمان نیاز است.

کابین برای یک شاسی بلند در رده اقتصادی طراحی و کیفیت بسیار مناسبی دارد. از فناورانه ها نیز باید به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در قابی یکپارچه اشاره کنیم.

صندلی های اسپرت، سقف پانورامیک با مساحت  ۰.۶۵㎡ و مجموعه ای از امکانات روز در کابین حضور دارند.

در بخش ایمنی نیز کروز کنترل، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک و… بخشی از امکانات کیو اکس پلاگین محسوب می شوند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *