مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

غول جدید شاسی بلندهای لوکس از راه رسید

اینفینیتی کیو اکس۸۰ مدل ۲۰۲۵ یک غول ژاپنی به طول ۵۳۳۰ میلیمتر است. لوگوی نورانی، دستگیره های پاپ آپ، رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی، ۴۵۶۰ لیتر فضای کابین، تعلیق بادی تطبیقی، شاخص یدک کشی ۳۸۵۰ کیلوگرم و… از ویژگی های این خودرو هستند…
اینفینیتی کیو اکس۸۰ در مدل ۲۰۲۵ همان فرمول لوکس ژاپنی را دنبال می کند که از این برند انتظار می رود. در فضای کابین از سامانه خنک‌ کننده بایومتریک استفاده شده که یک حسگر مادون قرمز جانمایی شده در سقف را برای آنالیز پیوسته گرمای بدن سرنشین ها مورد استفاده قرار می دهد تا دستورات دقیقی را برای فعال سازی خودکار به سیستم خنک کننده ارسال کند.

لذت سرد و گرم ؛ ۱۰۰ درصد هوشمند!

در کابین امکان سفارش تریم چوب، دو نمایشگر باگیفیت ۱۴.۳ اینچی ویژه اطلاعات کیلومتر و سیستم سرگرمی، نمایشگر ۹ اینچی تنظیمات سیستم تهویه، ماساژور صندلی، گرم کن، نورپردازی ۶۴ رنگ، سیستم صوتی Klipsch با ۱۲۰۰ وات خروجی و ۲۴ بلندگو در نظر گرفته شده است.

۸ سیلندرم آرزوست!

یکی از مواردی که باید به عنوان امتیاز منفی برای مدل ۲۰۲۵ اینفینیتی کیو اکس۸۰ در نظر داشت به حذف پیشرانه قلدر ۸ سیلندر آن و جایگزینی پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربودوقلو با ۴۵۰ اسب­‌بخار خروجی و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور اشاره کرد. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ می شود. البته قلب ۶ سیلندر هم در نوع خود بسیار قدرتمند است اما به هر ترتیب عاشقان ۸ سیلندر را راضی نخواهد کرد.
گفتنی است که شاسی مستقل کیو اکس۸۰ در مقایسه با مدل قبلی حدود ۵۷ درصد استحکام بیشتری دارد. /عصرایران

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *