سیستم تعلیق تطبیقی بادی جدید برای رولز-رویس فانتوم اسپوفک نصب شده که در مقایسه با نسخه استاندارد این خودرو، ارتفاع از سطح زمین را ۴۰ میلیمتر کاهش داده است.
اسپوفک یکی از شعبه های گروه نوویتک است که به صورت اختصاصی در زمینه سفارشی سازی خودروهای رولزرویس فعالیت می کند. این شرکت طی پروژه های مختلف مدل های متنوعی از رولزرویس را شخصی سازی کرده که هر کدام در نوع خود یک اثر هنری محسوب می شوند.
اسپوفک در جدیدترین پروژه خود سراغ رولز-رویس فانتوم رفته تا امضای خود را بر تن آن حک کند. از رینگ های یکپارچه باشکوه آلومینیومی شروع کنیم که در اندازه ۲۴ اینچی و پس از چندین مرحله پلیش فلزی درخشان تر از همیشه مانند یک جواهر درشت می درخشند. این رینگ ها اسپوفک اس پی۳ نام دارند که تیونر در همکاری با برند بسیار مطرح Vossen و با فناوری ماشین های CNC آن را تولید کرده است.
حفره های کوچکی که محیط یکپارچه رینگ ها را مقداری به چالش کشیده اند در واقع ورودی هوا به سمت سیستم ترمز برای کاهش دما هستند.
سیستم تعلیق تطبیقی بادی جدید برای رولز-رویس فانتوم اسپوفک نصب شده که در مقایسه با نسخه استاندارد این خودرو، ارتفاع از سطح زمین را ۴۰ میلیمتر کاهش داده است. سیستم تعلیق مذکور ارتفاع اسپوفک را هنگامی که به سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت می رسد، به حالت اصلی(استاندارد) باز می گرداند.
رولز-رویس فانتوم اسپوفک
به رغم تمامی ویژگی هایی که توضیح داده شد، مهمترین بروزرسانی رولز-رویس فانتوم اسپوفک به پیشرانه آن مربوط می شود. مکانی که تپنده ۶.۷۵ لیتری ۱۲ سیلندر ریمپ حرفه ای را پشت سر گذاشته تا ۱۱۴ اسب بخار بیشتر قابل دستیابی باشد. بدین ترتیب اسپوفک ۶۸۵ اسب بخار خروجی دارد و طی ۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. این آمار برای مدل استاندارد رولز-رویس برابر با ۵.۳ ثانیه محاسبه شده است.
مدل لانگ یا همان نسخه دارای فاصله بین محورهای طولانی تر فانتوم نیز با تغییرات اسپوفک این رکورد را در ۵.۱ ثانیه می زند که در مقایسه با نسخه استاندارد ۵.۴ ثانیه بازهم بهبود چشمگیری را نشان می دهد./عصرایران
ثبت نظر