شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ ۳ تا ۶ آذرماه ۱۴۰۱ در حالی با حضور فعالان مطرح صنعت خودرو کشوردر محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان برگزار شد که برند ام وی ام با کراساورهای جدیدش، حضوری پر رنگ در آن داشت.
برند ام وی ام، با نزدیک به ۲۰ سال سابقه حضور در صنعت خودروسازی ایران توانسته خود را به نامی آشنا در جادهها وشهرهای ایران تبدیل کند و خودروهای این برند بخش قابل توجهی از سلیقه و انتخاب ایرانیان را به خود اختصاص دادهاند.
اما رویه جدید ام وی ام موجب شده تا این برند با سابقه، به سمت تولید خودروهای تکنولوژی محور و جوانپسند حرکت کند و درهمین راستا، دو کراساور جدید ام وی ام یعنی ایکس ۵۵ پرو وایکس ۲۲ پرو، موفق شدهاند در رویدادهای خودرویی اخیر توجه زیادی را به خود جلب کنند.
ایکس ۵۵ پرو به عنوان پرچمدار برند ام وی ام با موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT ۹ سرعته در کنار طراحی اسپورت ومدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، کابین آکوستیک و امکانات بهروزی نظیر صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم کنترل پایداری Bosch ESP، ترمز پارک برقی و سیستم نگهدارنده خودرو Auto Hold، پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی وتغییر حالت رانندگی Eco/Sport، نورپردازی داخلی هفترنگ، دوربین ۳۶۰ درجه و کول باکس، جذاب ترین محصول غرفه ام ویام در این نمایشگاه بود که همچون نمایشگاههای قبل، با استقبال مخاطبان مواجه شد.
ایکس ۲۲ پرو، دیگر کراساور ام وی ام در نمایشگاه خودرواصفهان بود؛ کراس اوری که به دلیل طراحی مدرنش، به یکی ازخودروهای پرطرفدار بازار ایران تبدیلشده است. ایکس ۲۲ پرو درکنار برخورداری از موتور توربو شارژ و امکاناتی مانند سانروف برقی دو حالته، مانیتور ۹ اینچی لمسی به همراه بلوتوث، مسیریاب و قابلیت اشتراکگذاری اطلاعات موبایل و تبلت Mobile MirrorLink، گرمکن صندلی برای راننده و سرنشین جلو، سیستم استارت پیشرانه با دکمه، قابلیت روشن شدن خودرو از رویریموت، آینههای جانبی برقی با گرمکن، فرمان برقی دی کات، سیستم کنترل فشار باد تایر TPMS علاوه بر امکاناتی مثل سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، امکان تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، سیستم تهویه الکتریکی و دیفیوزر اسپورت، به دلیل مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ یکی از کممصرفترین و متمایزترین خودروهای شهری موجود در این روزهای بازار ایران بهحساب میآید.
اما در کنار ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو به عنوان کراساورهای جوانپسند، ام وی ام دو خودرو خانوادگیتر خود را هم به شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آورد؛ تیگو ۷، که محصولی نام آشنا در بازار ایران بهحساب میآید و آریزو ۵ توربو، سدان خانوادگی ام وی ام، دو محصول دیگر این برند با سابقه درنمایشگاه خودرو اصفهان بودند.
نکته قابل توجه آنکه استقبال مخاطبان از ایکس ۵۵ پرو و ایکس۲۲ پرو در نمایشگاه اصفهان که چیزی حدود ۱۲۰۰۰ بازدیدکننده به خود دید نشان میدهد ارائه خودروهای جوانپسند و تکنولوژی محور از جانب ام وی ام توانسته نیاز جامعه جوان ایران به چنین خودروهایی را به خوبی پاسخ دهد و به نظر میرسد که میتوان این دو کراساور ام وی ام را به عنوان دو خودرو محبوب در بازارایران معرفی کرد.
ثبت نظر