مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل ۲۰۲۴

مرسدس بنز – مایباخ ئی کیو اس شاسی بلند مدل ۲۰۲۴ یکی از محصولات جدید مرسدس بنز است که می توان گفت ظاهری متفاوت با تولیدات نسل های قبلی مایباخ دارد و به همین سبب آن هیجانی که از مشاهده محصولات مایباخ به مخاطب دست می دهد احتمالا اینجا وجود ندارد!

علت اصلی به حضور لوگوی ئی کیو اس مربوط می شود که الگوی طراحی دیگر اعضا این خانواده الکتریکی را به پرچمدار خانواده با برند مایباخ نیز وارد کرده است. بنابراین در این شاسی بلند خبری از زوایای تند و اثر گذار نیست و همه چیز به شکلی گرد و دایره ای به نظر می رسد.

اما مایباخ ئی کیو اس شاسی بلند با برچسب قیمت ۲۰۰ هزار دلاری آن هم در حالت پایه، باید جزئیاتی را ارائه کند که مشتریان خاص را راضی و خشنود نگه دارد!

این تخم مرغ گران قیمت در بخش پیشرانه میزبان دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۶۴۹ اسب بخار و گشتاور ۹۴۹ نیوتن متر است. این اعداد در مقایسه با ئی کیو اس ۵۸۰ شاسی بلند حدود ۱۱۳ اسب بخار در خروجی پیشرانه و ۹۱ نیوتن متر در گشتاور ترازو را به سمت مایباخ ئی کیو اس برتری می دهد.

مایباخ هنوز به برد حرکتی این شاسی بلند اشاره نکرده است اما قطعا کمتر از ۴۹۴ کیلومتر نخواهد بود. با استفاده از شارژر ۲۰۰ کیلوواتی که در نسخه استاندارد ئی کیو اس شاسی بلند مورد استفاده قرار می گیرد، باتری ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت لیتیمی-یون مایباخ فقط به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا ۸۰ درصد ظرفیت خود را تکمیل کند.

شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر نیز برابر با ۴.۱ ثانیه محاسبه شده است.

مرسدس از سیستم تعلیق بادی تطبیقی برای این تحفه گران قیمت خود استفاده کرده که عملکرد فوق العاده نرم و دقیقی را همراه دارد.

زمانی که درباره کابین یک مایباخ صحبت می شود در واقع وارد محدوده توانمندی های این کلاس می شویم. اینجا چرم و چوب به همراه عناصر فلزی بسیار باکیفیت مناظر بسیار زیبایی را در صنعت خودرو ثبت می کنند. یخچال، شارژر بی سیم، ماساژور و… ابتدایی ترین امکانات این کابین هستند.

مایباخ ئی کیو اس شاسی بلند

۴ درب خودرو امکان فعال سازی مکانیزم خودکار را دارند تا به طور اتوماتیک بسته شوند. ۱۲.۳ اینچ نمایشگر اطلاعات کیلومتر، ۱۲.۳ اینچ نمایشگر لمسی مقابل سرنشین جلو به همراه ۱۷.۷ اینچ نمایشگر در قسمت میانی کنسول اصلی جلو، مجموعا هایپراسکرین اختصاصی مرسدس بنز را شکل می دهند.

برای صندلی های عقب نیز ۲ نمایشگر ۱۱.۶ اینچی به قسمت پشتی صندلی های ردیف جلو متصل شده است. یک تبلت سامسونگ قابل جابجایی نیز در قسمت اصلی کنسول میانی برای ردیف عقب قرار گرفته است.

 

دسترسی به تمامی امکانات صندلی ها مانند حالات ماساژ، تهویه و گرم کن از طریق نمایشگرها امکان پذیر است.

سیستم صوتی ۴بعدی از برند حرفه ای برمستر که قابلیت هماهنگ شدن با برنامه ماساژ صندلی ها را نیز دارد، بخش دیگری از تجملات این کابین ۵ ستاره است.

سیستم تمام چرخ محرک با توجه به جانمایی موتورها در وضعیت فعال قرار دارد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه تک سرعته اتوماتیک استفاده شده است. وزن حدودی خودرو ۲۹۴۸ کیلوگرم محاسبه شده است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *