مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

مرسدس بنز با این خودرو بلای جان سوپراسپرت های مطرح جهان شده است!

مرسدس بنز هیولای جدید خود را وارد خیابان ها کرده است. خودرویی با نام آ ام گ اس ال۶۳ اس ئی پرفورمنس که به اندازه عنوان طولانی اش ویژگی برای غافلگیر کردن مخاطبانش دارد. برای این مرسدس یک رکورد را هم باید درنظر داشته باشیم: قوی ترین اس ال تمام دوران.

مرسدس بنز- آ ام گ اس ال۶۳ اس ئی پرفورمنس در بخش پیشرانه از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو در هماهنگی با نیروگاه الکتریکی که آ ام گ برای آن طراحی کرده، استفاده می کند. حاصل فعالیت این مجموعه، ۸۱۶ اسب بخار خروجی و ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

این هیولای آلمانی طی ۲.۹ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز ۳۱۷ کیلومتر برساعت است.

پلاگین هیبرید رویایی مرسدس از بسته باتری ۶.۱ کیلووات ساعت ۴۰۰ ولت با مهندس آ ام گ بهره می برد که مهمترین امتیاز آن به ساختار کنترل دما مربوط می شود. بدین ترتیب باتری با بهره گیری از خنک کنندگی مستقیم همواره در شرایط دمایی ایده ال قرار دارد و عملکرد تضمین شده ای را ارائه می کند.

برد حرکتی مرسدس بنز- آ ام گ اس ال۶۳ اس ئی پرفورمنس در حالت الکتریکی کامل ۱۳ کیلومتر است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

به این نکته هم اشاره کنیم که بخش بنزینی پیشرانه حدود ۶۱۲ اسب بخار خروجی دارد و تک موتور الکتریکی نیز به تنهایی ۲۰۴ اسب را به چرخه عملکرد پیشرانه وارد می کند تا اسب ۸۱۶ بخاری را در جاده بتازد.

مهندسان مرسدس از معماری ائروداینامیک فعال برای قسمت دماغه استفاده کرده اند که برخی از جزئیات آن در ساختار بیرونی بدنه قابل رویت نیست. آن ها در قسمت داخلی دماغه و قبل از رسیدن به پیشرانه از دانش، عناصر و ابزارهای مختلفی بهره برده اند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. یکی از این رویکردها بهره گیری از قانون ونتوری است.

در سایر قسمت های بدنه هم توجه به جزئیات در راستای بهبود ائروداینامیک خودرو بسیار اهمیت داشته است. اسپویلر فعال عقب اکنون ۵ زاویه قرارگیری جدید نیز دارد.

در سیستم ترمز از کامپوزیت سرامیک با کالیپرهای برنزی ۶ پیستونه برای محور جو و تک پیستون در عقب استفاده شده که در مقایسه با نسخه بنزینی مرسدس اندازه بزرگ تری دارد.

رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی چند پره آ ام گ که در محور عقب حدود ۱.۵ اینچ پهنای بیشتری دارند، اثر مهمی بر زیبایی نمای ظاهری گذاشته اند.

فرمان پذیری محور عقب به عنوان آپشن استاندارد در نظظر گرفته شده است. سامانه اختصاصی فورمتیک پلاس و سیستم تعلیق تطبیقی اسپرت مرسدس بنز نیز اینجا حضور دارند./عصرایران

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *