مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

نیو eT5؛ چهار کشور اروپایی در انتظار این خودروی چینی هستند! (+عکس)

برند نیو این روزها یکی از موفق ترین خودروسازان چینی است که در اندیشه فتح بازارهای بین المللی قرار دارد. بعد از معرفی eC7 به عنوان ائروداینامیک ترین شاسی بلند جهان و همچنین eL7 به عنوان کراس اووری که راهی اروپا می شود، این برند یک سدان جذاب را نیز در لیست محصولات خود قرار داده است.

نیو eT5 خودرویی است که شباهت زیادی به برادر بزرگتر خود یعنی ئی تی۷ دارد . از ئی تی۵ به عنوان رقیبی جدی برای تسلا مدل۳ نام می برند.

نیو eT5 از منظر ابعاد برابر با ۴۷۹۰ میلیمتر در طول، ۱۹۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۸۸ میلیمتر است.

در بخش کابین، ئی تی۵ از مواد اولیه باکیفیت توسعه یافته و فناورانه ها نیز حضور بسیار مهمی دارند. نورپردازی هوشمند داخلی ۲۵۶ رنگ، نمایشگر ۱۰.۵ اینچی متحرک ویژه اطلاعات کیلومتر، نمایشگر بزرگ لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم صوتی حرفه ای دالبی اتمز ۷.۱.۴، سامانه هوشمند واقعیت افزوده و… بخشی از جاذبه های کابین نیو eT5 را تشکیل داده اند.

نیو eT5

در بخش پیشرانه این دلبر چینی از دو موتور الکتریکی استفاده شده که ۴۸۳ اسب بخار خروجی و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انرژی مورد نیاز از بسته باتری ۷۵، ۱۰۰ و یا ۱۵۰ کیلووات ساعت براساس تریم تامین می شود.

نیو eT5 طی ۴.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. برد حرکتی خودرو با بسته باتری ۷۵ کیلووات ساعت برابر با ۵۵۰ کیلومتر است. این شاخص با بسته باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت به حدود ۷۰۰ کیلومتر و با باتری ۱۵۰ کیلووات ساعت به ۱۰۰۰ کیلومتر می رسد.

براساس اطلاعات موجود، نیو تصمیم دارد eT5 را در کشورهای آلمان، هلند، سوئد و دانمارک عرضه کند.

منیع:عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *