مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

وِی لنشان شاسی بلند واقعی چینی: یک باک بنزین بزن و ۱۲۰۰ کیلومتر رانندگی کن!

وِی برند خودرویی متعلق به گریت وال چین است. خط تولید WEY در واقع شامل شاسی بلندهای لوکس یا بهتر بگوئیم “باکیفیت تر” این خودروساز چینی می شود.

لنشان DHT-PHEV محصول جدید این برند است که در بازار چین از ۳۸۸۰۰ تا ۴۴ هزار دلار قیمت دارد. این شاسی بلند همانند اکثر محصولات خودرویی این روزهای بازار چین، ظاهر جذاب و مشتری پسند دارد.

چراغ های اصلی جلو بسیار باریک هستند و به خوبی با سایر جزئیات دماغه و سپر یکپارچه هماهنگ شده اند. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۱۵۶ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۳۰۵۰ میلیمتر است. با این اعداد مشخص می شود که با یک شاسی بلند واقعی سر و کار داریم.

اما همانطور که در نامگذاری محصول مشخص است، لنشان به پیشرانه پلاگین هیبرید مجهز شده که ترکیبی از ۱.۵ لیتری توربوشارژ و تک موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر را تشکیل داده است.

وی لنشان طی ۴.۹ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد که برای این اتاق رکورد بسیار عالی محسوب می شود. در وی لنشان از باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعت استفاده شده که امکان پیمایش ۱۷۵ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را فراهم می کند. اما به این نکته اشاره کنیم که بخش بنزینی پیشرانه در واقع به عنوان ژنراتوری در خدمت قسمت الکتریکی پلاگین هیبرید عمل می کند و در حرکت به شکل مستقیم نقشی ندارد. زمانی که این ژنراتور در مدار سیستم ICE باشد، برد حرکتی خودرو به ۱۲۰۰ کیلومتر می رسد.

فضای داخل کابین نیز شرایط بسیار جذابی را پیش روی بیننده قرار می دهد. کنسول اصلی از ۳ نمایشگر در قابی یکپارچه و تریم چوب تشکیل شده است.

در بخش ایمنی نیز سطح ۲ رانندگی خودران حضور دارد که البته همچنان نیازمند ارتباط دست راننده با فرمان است اما مجموعه ای از امکانات مانند کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پیشرفته محیطی و دوربین های باکیفیت را در خدمت ایمنی وی لنشان قرار داده است./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *