مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

پوست‌اندازی برادر بزرگ‌تر هایلوکس

تویوتا از جدیدترین مدل تاکوما، برادر بزرگتر هایلوکس، رونمایی کرد. طراحی جدید در کنار بهبود مشخصات فنی، از ویژگی‌های این خودرو هستند.

طراحی محصولات تویوتا در این یکی دو سال اخیر از آن حالت محافظه‌کارانه خارج شده و شکلی تهاجمی پیدا کرده است.تاکوما هم در این قضیه مستثنی نیست و شامل تغییراتی شده است.

چراغ‌های جلویی باریک‌ و کوچکتر از قبل شده و اجازه بیشتری برای خودنمایی جلوپنجره و قسمت پایینی سپر داده شده است.

نسل چهارم تاکوما در نمای پشتی مشابه با همان حالت به کار رفته در تاندرا است.

به طور کلی، طراحی مدل‌های جدید تاندرا، سکویا و همین تاکوما، سبک و سیاقی آمریکایی و قلدر دارند که به دلیل حضور در بازارهای هدف و همچنین رقابت با پیکاپ‌های آمریکایی صورت گرفته است.

فضای داخلی تاکوما بیشتر مبتنی بر کاربردی بودن طراحی شده و آنچنان فضای لوکسی را القا نمی‌کند.نمایشگرهای بزرگ اطلاعات-سرگرمی و کیلومترشمار در کنار کنترلرهای تهویه هوا و تنظیمات مربوط به آفرود خودرو، از جذابیت‌های این کابین هستند

تاکوما در ۴ نسخه پایه، لیمیتد، تریل هانتر و TRD PRO عرضه می‌شود.

نمایشگر ۱۴ اینچی کیلومترشمار (به خواست مشتری) و ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار، سیستم صوتی JBL به همراه ۱۰ بلندگو، شارژر وایرلس، هدآپ دیسپلی، سیستم‌های هشدار برخورد، ترمز اتوماتیک و هدایت بین خطوط و… از امکانات شاخص تاکوما هستند.

پیشرانه پایه تاکوما ۲۰۲۴، ۲.۴ لیتری توربوشارژ بوده که ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

قوی‌ترین پیشرانه که I-Force Max نام دارد، هیبریدی بوده و با همراهی یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ و موتور ۴۸ ولت، ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۷۶۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

به احتمال زیاد، رنج قیمتی تاکوما ۲۰۲۴ با توجه به نسخه‌های سفارشی، از ۲۸ تا ۵۰ هزار دلار خواهد بود./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *