مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

کپی کاری گریت وال از استایل آمریکایی!

به تازگی، گریت‌وال موتورز تصاویر رسمی شاسی بلند جدید خود با نام رپتور را منتشر کرده است.این شاسی‌بلند مکعبی و عضلانی، در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی چنگدو ظاهر می‌شود.

طراحی مکعبی و جعبه‌ای، در میان بسیاری از خودروسازان رواج پیدا کرده، که طبیعتا چینی‌ها هم با روند همیشگی از روی دست بقیه نگاه کردن، نباید از این قائله عقب بیفتند!

جلوپنجره خودرو، دارای طراحی مستطیلی است که با خطوط افقی مشکی شده، تزئین شده است.لوگوی نقره ای هاوال در وسط جلوپنجره قرار گرفته است.چراغ‌های جلوی LED در هر دو طرف طراحی دایره‌ای دارند و حال و هوای کلاسیک به خودرو می‌دهند.گرافیک این چراغ، تا حدی یادآور مرسدس‌بنز G کلاس است.

در قسمت عقب، چراغ‌های عقب دارای طراحی عمودی هستند.تایر زاپاس خارجی همراه با روکش مشکی، خودرو را آفرودی و عضلانی نشان می‌دهد.

داخل کابین کاملاً به رنگ مشکی است، از جمله کنسول مرکزی، صندلی‌ها با روکش چرمی و دوخت مشکی رنگ.طراحی خاص دسته دنده الکترونیکی، در کنار استفاده از کنترلرهای غیر لمسی، کابین را از کسل‌کنندگی دیگر خودروهای چینی خارج کرده است.

این شاسی‌بلند کامپکت در دو نسخه کم قدرت و پر قدرت عرضه می‌شود.سیستم پلاگین‌هیبریدی Hi۴ شرکت گریت وال، متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای دوگانه برقی همراه با باتری‌های لیتیومی است.

نسخه کم قدرت، دارای قدرت ترکیبی ۳۷۲ اسب‌بخاری و باتری با ظرفیت ۱۹.۰۹ کیلووات ساعت است که به آن برد الکتریکی خالص (شرایط NEDC) ۱۰۲ کیلومتری را می‌دهد.مدل پر قدرت، دارای قدرت ترکیبی ۳۷۷ اسب‌بخاری است که با یک باتری با ظرفیت ۲۷.۵۴ کیلووات ساعت، مطابقت دارد و در نهایت، برد الکتریکی خالص (شرایط NEDC) ۱۴۵ کیلومتری را ارائه می‌دهد. هر دو نسخه دارای گشتاور ترکیبی ۷۵۰ نیوتن‌متری هستند.

انتظار می رود قیمت آن کمتر از ۲۷۸۰۰ دلار باشد./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *