پیکاپهای پیل سوختی هیدروژنی ایده جدیدی نیست و چند شرکت در طول سالها به ایجاد چنین خودرویی علاقهمند بودهاند. با این حال، هیچیک از این پروژهها هرگز به عرضه عمومی پیکاپهای FCV منجر نشدند.این خودروها معمولا ایده استارتآپهای بیش ازحد جاهطلبانه محسوب میشدند که فاقد منابع و پشتوانه برای تحقق آن بودند.
تویوتا یکی از خودروسازان بزرگ جهان و در فناوری FCV پیشرو است. بنابراین اگر میخواست با استفاده از این پیشرانه پیکاپ بسازد، امکان آن را داشت. جی ساکت، مهندس ارشد تویوتا میگوید: فناوریFCV فرصتی عالی برای کامیونهای سبک ارائه میدهد، چون میتوانید به همان محدوده برای کامیون برسید که برای آن به یک باتری بسیار بزرگ نیاز دارید./ دنیای اقتصاد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
Δ
ثبت نظر