مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

جدیدترین مدل بی وای دی تانگ معرفی شد

جدیدترین مدل بی وای دی تانگ با پیشرانه و قوای محرکه معرفی شد. این خودرو به‌عنوان مدل سال ۲۰۲۵ فروخته خواهد شد و واقعاً یک فیس لیفت از نسل فعلی است.

بی وای دی از زمانی که نسل پنجم سیستم پلاگین هیبرید را در ماه می امسال معرفی کرد، مشغول معرفی این فناوری در طیف وسیعی از خودروهای خود بوده است. یکی از آخرین مدل‌های بزرگی که این فناوری موسوم به DM ۵.۰ را دریافت کرد، شاسی‌بلند تانگ است.

بی وای دی تانگ از جمله خودروهای چینی بود که در اواسط دهه ۹۰ قرار بود به ایران بیاید. این خودرو با مشخصات فوق‌العاده جذاب مانند قدرت ۵۰۴ اسب بخاری و شتاب زیر ۵ ثانیه، می‌توانست نظر ایرانیان را نسبت به خودروهای چینی عوض کند.

نسل جدید تانگ در دست توسعه است و باید به‌زودی وارد بازار شود. جای تعجب نیست که به‌عنوان یک فیس لیفت، ابعاد خودرو بدون تغییر باقی بماند و بنابراین مدل ۲۰۲۵ نیز دارای ۴۸۷۰ میلی‌متر طول، ۱۹۵۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۲۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۲۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور است. این خودرو فقط با رینگ‌های ۲۰ اینچی عرضه می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تانگ از نسخه قدرتمندتر فناوری DM ۵.۰ با محوریت موتور ۱٫۵ لیتر توربو استفاده می‌کند که حداکثر قدرت آن ۱۵۴ اسب بخار است. این خودرو همچنین به یک موتور الکتریکی ۲۶۸ اسب بخاری مجهز شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد. این پیشرانه زمانی که در مدل هان ۲۰۲۵ نصب شود، می‌تواند به مصرف سوخت ۳٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دست یابد و برد ترکیبی ۱۳۵۰ کیلومتر را ثبت کند. از آنجایی که تانگ یک SUV است، طبیعتاً عملکرد آن با مدل هان تفاوت خواهد داشت./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *