مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

دنزا N7 ؛ ماشین چینی حسابی!

دنزا برند خودرویی متعلق به گروه BYD چین است که حدودا از ۴ سال قبل فعالیت خود را با معرفی محصولات الکتریکی آغاز کرد  اکنون دنزا N7 به عنوان محصول جدید بی وای دی با برچسب قیمتی ۴۱ تا ۵۲ هزار دلار در بازار چین حضور دارد.

دنزا ان۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۸۶۰ میلیمتر در طول، ۱۹۳۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۰۲ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۹۴۰ میلیمتر است. وزن خودرو با توجه به تریم ۲۲۸۰، ۲۳۲۰، ۲۴۲۰ و ۲۴۴۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

ظرفیت قسمت بار ۴۸۰ لیتر است که در صورت خواباندن صندلی های ردیف آخر به ۱۲۰۰ لیتر افزایش خواهد یافت.

انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی دنزا ان۷ از بسته باتری ۹۱.۳ کیلووات ساعت با تکنولوژی بی وای دی تامین می شود. برد حرکتی دنزا در تریم تک موتور حدود ۷۰۲ کیلومتر و در تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک حدود ۶۳۰ کیلومتر محاسبه شده است.

برای دنزا ۲ سوکت شارژ سریع دی سی در نظر گرفته شده که در صورت اتصال تکی با ظرفیت ۱۵۰ کیلووات و با اتصال همزمان تا ۲۳۰ کیلووات شارژ می شود و تنها به ۱۵ دقیقه زمان نیاز است تا انرژی لازم برای پیمایش ۳۵۰ کیلومتر در باتری ذخیره شود. برای اینکه محاسبه جذاب تری درباره این سیستم باتری ارائه کنیم می توانیم به قابلیت ذخیره انرژی برای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر طی ۴ دقیقه در صورت استفاده از هر دو سوکت شارژ اشاره کنیم.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

در تریم تک موتور میزان خورجی ۲۳۰ کیلووات و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر است. در تریم پرچمدار نیز خروجی به ۳۹۰ کیلووات افزایش می یابد و گشتاور نیز ۶۷۰ نیوتن متر است.

بیشینه سرعت تمامی تریم ها ۱۸۰ کیلومتر برساعت است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نیز به ترتیب ۶.۸ ثانیه و ۳.۹ ثانیه محاسبه شده که برای یک خودرو با این مشخصات و قیمت بسیار چشمگیر محسوب می شود.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

رینگ های آلومینیومی استاندارد با توجه به تریم در اندازه های ۱۹ و ۲۰ اینچی ارائه می شوند.

کابین دنزا ان۷ از مواد باکیفیت توسعه یافته و حس یک خودرو سطح بالا را منتقل می کند. فناورانه نیز جذابیت های کار را افزایش داده اند. نمایشگر لمسی ۲K در اندازه ۱۷.۳ اینچ ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۰.۲۱ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مقابل سرنشین جلو از جمله امکانات خاص این کابین هستند./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *