مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید آریزو 6

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

خرید از آسیا خودرو معقول‌ترین روش برای خرید خودروی دلخواه شماست، زیرا همواره از بدو تاسیس بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را ارائه نموده است.

در این مقاله در تلاشیم تا به شما کمک کنیم ماشین بعدی خود را با مشخصات مورد نظر یافته و خرید خود را آسان تر انجام دهید. در پایان قصد داریم اندکی به بحث در مورد خرید اقساطی چری آریزو ۶ بپردازیم.

انتخاب هوشمندانه بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

شما می توانید کلیه اطلاعات تکمیلی در رابطه با به روزترین خودروها را همراه با نقد و ارزیابی تخصصی آن در وب سایت آسیا خودرو بیابید. گاهی ممکن است یک آپشن خاص در خودرو نظر شما را به خود جلب کرده باشد، آنگاه با یک جستجوی ساده در این سایت به راحتی می توانید بفهمید که کدامیک از خودروهای عرضه شده مجهز به آن می باشند و یک گزینش هوشمندانه داشته باشید.

خرید آسان با انتخاب بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

یکی از امتیازات جستجو و خرید آنلاین سهولت خرید برای کاربران می باشد. شما می توانید در ابتدا با رجوع به صفحه محصولات سایت آسیا خودرو از موجودی خودروهای در حال تولید و مشخصات مختص هر خودرو اطلاع یافته و پس از انتخاب گزینه مورد نظر به صفحه فروش رفته تا از شرایط خرید اقساطی محصولات تیگو و آریزو چری نظیر آریزو ۶ اطلاع یابید.

کلیه مدارک مورد نیاز برای خرید در این صفحه آمده است و شما می توانید پس از پرداخت پیش قسط اول خودروی خریداری شده را تحویل بگیرید.

همچنین امکان برقراری تماس ۲۴ ساعته با کارشناسان این سایت جهت کسب اطلاعات وجود دارد.

تحویل سریع خودرو با خرید آنلاین

آسیا خودرو، سرویس ها و خدمات بسیار گسترده ای را برای عرضه انواع خودرو ارائه نموده تا مشتریان بتوانند خرید خود را از منزل و یه راحتی تنها چند کلیک انجام دهند.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو مدیران خودرو

با شرایط اقتصادی فعلی و افزایش تحریم ها و کم شدن پول نقد در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از افراد وجود ندارد. لذا با عرضه خودروهای خارجی به صورت اقساطی امکان خرید برای کلیه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی فراهم شده است.

شرکت آسیا خودرو امکان فروش اقساطی محصولات این شرکت را طی دو طرح عمومی  و سازمانی فراهم نموده است. بدین صورت کاربران می توانند با انتخاب هریک از طرح ها و ارسال مدارک مورد نیاز خرید اقساطی ماشین دلخواه را با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه خریداری نمایند.

طرح جامع یا عمومی فروش ماشین به صورت اقساطی

در طرح های عمومی فروش محصولات توسط شرکت آسیا خودرو کاربران می توانند تنها با واریز ۴۰ تا ۵۰ درصد مبلغ کل به عنوان پیش قسط خرید را انجام داده و مابقی آن را به صورت قسطی با انتخاب نحوه پرداخت اقساط بپردازند.

پلن  سازمانی فروش اقساطی و بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

طرح های سازمانی بیشتر جهت رفاه فرهنگیان و بازنشستگان، پزشکان و سایر کارمندان مشغول فعالیت در دیگر سازمان ها در نظر گرفته شده تا اینگونه مشتریان هم به راحتی بتوانند از تسهیلات فروش در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

لذا کلیه کاربران واجد شرایط ذکر شده می توانند با پرداخت پیش قسط و انتخاب نحوه بازپرداخت ۱۲ ماهه یا ۶۰ ماهه این ماشین ها را خریداری کنند.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو آریزو ۶ با اقساط ۱۰۰ ماهه

آیا تا به حال چیزی در مورد خرید ماشین با اقساط ۱۰۰ ماهه شنیده اید. خودرو آریزو ۶ از جمله شاسی بلندهای پرطرفدار است. در ادامه مقاله نحوه خرید این خودروی پرفروش را توضیح خواهیم داد.

فروش خودرو با اقساط ۱۰۰ ماهه توسط آسیا خودرو

نمایندگی شرکت آسیا خودرو که دارنده نمایندگی رسمی و معتبر از شرکت مدیران خودرو هست، شرایط خاصی همچون اقساط ۶۰ ماهه را برای کارکنان نهادها و ارگان های مختلف من جمله افسران نیروهای مسلح و ارتش در نظر گرفته است.

متقاضیان عزیز می توانند تعداد اقساط را به دلخواه و بر اساس شرایط خود به صورت ۱۲ ماهه یا ۶۰ ماهه انتخاب نمایند. در واقع برخلاف شایعات چیزی به اسم اقساط ۱۰۰ ماهه وجود ندارد و نهایت اقساط در نظر گرفته شده ۶۰ ماهه یعنی ۵ ساله است.

ویژگی های چری آریزو ۶

خودرو آریزو ۶ از جمله خودروهای چینی پر طرفدار است. آریزو ۶ یک خودروی سدان لاکچری است که طراحی ظاهری آن از جمله نقاط مثبت آن به حساب می آید.

طراحی بدنه آریزو ۶

یکی از اصلی ترین ویژگی های آریزو ۶ بخش جلوی خودرو است که یک سدان بسیار لاکچری از آن می سازد. این خودرو دارای رینگ های ۱۷ اینچی است و در نمای جانبی مجهز به یک دوربین ۳۶۰ درجه است.

طول این خودرو ۱۵ سانتی متر کشیده تر از آریزو ۵ می باشد.

در قسمت پشت این خودرو چراغ های کشیده و لوکسی به کار رفته است همانطور که تو رفتگی ها و خطوط ویژه ای روی صندوق عقب این خودرو دیده شده و بر ابهت آن می افزاید.

مشخصات فنی و موتوری آریزو ۶

موتور ماشین آریزو ۶ همچون تیگو ۷ دارای ۱۴۷ اسب بخار قدرت و گشتاوری ۲۱۰ نیوتن متر است. با این حال اصلی ترین تفاوت آنها در بخش گیربکس است. برعکس تیکو ۷، آریزو ۶ مجهز به یک گیربکس ۹ سرعته CVT می باشد.

برخی از مهمترین مشخصات خودرو ARRIZO 6 EX عبارتند از:

  • بکار گیری صندلی های جادار با روکشی از جنس چرمی
  • دارای سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب
  • طراحی داخلی بسیار شیک
  • داشبورد چرم و پلاستیک ۲ رنگ
  • نمایشگر ۹ اینچی
  • کلیدهای لمسی کنترل تهویه مطبوع
  • مانیتور پشت فرمان
  • استفاده از کروز کنترل
  • فرمان الکتریکی

خرید اقساطی چری آریزو ۶

چری آریزو ۶ نیز از خودروهای مد روز می باشد که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. شما می توانید برای اطلاع از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع نموده یا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در این باره مقاله بهترین سایت خرید و فروش خودرو چری آریزو ۶ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *