مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
درگ آریزو 6 با ماکسیما

بهترین سایت خرید و فروش اقساطی خودرو چری آریزو ۶

بهترین سایت خرید و فروش خودرو  باید دارای شرایط خاص و ویژه ای باشد. این شرایط خاص و ویژه را می توانیم در موارد مختلفی ببینیم و متوجه شویم که کدام یک از این موارد ارجحیت دارند. در سایت آسیا خودرو که یکی از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو محسوب می شود، شرایط خاصی برای خریداران خودرو در نظر گرفته شده است. این شرایط خاص می تواند به نحوی باشد که تمامی افراد با تمامی بودجه ها بتوانند خودروی مدنظر خودشان را خریداری کنند. در این صورت کافی است تا بدانید که چه خودرویی را نیاز دارد.

شرایط خرید خودرو

اگر قصد دارید تا از آسیا خودرو، خودروی مدنظر خودتان را خریداری کنید، می توانید هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط این کار را انجام دهید. در صورتی که خرید خود را نقدی انجام دهید، در همان زمان پرداخت پول خودرو می توانید سند خودرو را نیز به نام زده و خودرو را تحویل بگیرید. اما اگر قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را داشته باشید، لازم است تا در همان ابتدا نیمی از مبلغ ماشین را پرداخت کرده و نیم دیگر را به صورت اقساطی طی ۱۲ تا ۶۰ ماهه بازپرداخت نمایید.

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

بررسی ویژگی های چری آریزو ۶ پیش از خرید اقساطی چری آریزو ۶

آریزو ۶ را می توان از لحاظ جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار داد. ویژگی های ظاهری خودرو، امکانات رفاهی داخل کابین، چگونگی عملکرد فنی خودرو و…همگی جز ویژگی های یک ماشین به حساب می آیند مه توجه به آن ها در هنگام خرید آن خودرو جز الزامات اصلی و حیاتی است.

ویژگی های ظاهری چری آریزو ۶

در طراحی ظاهری آریزو ۶ چند مولفه با یکدیگر تلفیق شده اند. اگر خوب و با دقت به این ماشین نگاه کنید متوجه می شوید که کشیدگی چراغ های جلو و عقب، خطوط روی بدنه و همچنین جلو پنجره کشیده سبب شده اند تا خودرو بزرگ تر و لوکس تر به نظر برسد. این در حالی است که از قسمت ابتدایی کاپوت تا روی سقف و تا روی صندوق عقب خودرو دارای یک شیب ملایم است. حتی سقف خودرو در قسمت صندوق عقب نیز زاویه دار نبوده و با همان شیب ملایم تا انتهای صندوق عقب کشیده شده است.

چراغ های مه شکن که بر روی سپر قرار گرفته اند و سپری که کاملا با رنگ بدنه ست شده است، باعث می شوند تا قسمت جلویی این خودرو بزرگ تر به نظر برسد. علامت شرکت چری نیز دقیقا در وسط جلو پنجره کرومی با طرح کهکشانی و رنگ مشکی آریزو ۶ نصب شده است. بهتر است پیش از خرید اقساطی چری آریزو ۶ به این موارد دقت کنید و اگر طراحی ظاهری خودرو باب میلتان بود، آن را خریداری نمایید.

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

ویژگی های موتور چری آریزو ۶

دومین قسمتی که باید پیش از خرید اقساطی چری آریزو ۶ به آن توجه کنیم در خصوص ویژگی های موتور و نحوه عملکرد فنی چری آریزو ۶ است. زمانی که چری آریزو ۶ به بازار آمد یک وظیفه بسیار مهم داشت و آن هم تغییر نظرات منفی مردم نسبت به خانواده آریزو بود. آریزو ۵ به عنوان یک سدان خانوادگی به هیچ وجه گزینه مناسبی در نظر گرفته نشده بود و اغلب افراد از خرید آن ناراضی بودند. با ورود آریزو ۶ چری به بازار نیز این موج منفی همچنان وجود داشت و اگر آریزو ۶ نیز دارای همان مشکلات و پایین بودن کیفیت ها بود، احتمال عدم ورود واردات آریزو به ایران بسیار شدت می گرفت.

اولین مورد گیربکس یا همان جعبه دنده CVT با ۹ دنده مصنوعی بود که نسبت به آریزو ۵ ارتقا پیدا کرده بود و همین موضوع رفاه راننده را بیشتر می کرد. موتور ۴ سیلندر که حالا مجهز به پیشرانه توربوشارژ نیز شده بود باعث می شد تا خودرو قدرت و شتاب بیشتری داشته باشد. حجم موتور در حد همان ۱۵۰۰ سی سی باقی ماند و افزایش پیدا نکرد. پایین بودن حجم موتور باعث می شد میزان مصرف بنزین آن پایین تر بیاید و مسلما هزینه های کمتری را در بر داشته باشد که برای خانواده های ایرانی مقرون به صرفه تر است، اما ضعف پایین بودن حجم موتور با موتور توربوشارژ از بین رفته است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری ۲۱۰ نیوتن بر متر است. میزان شتاب گیری این خودرو حدود ۹ ثانیه است و نهایت سرعتی که می توانید با این سدان خانوادگی بروید نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. همان طور که گفته شد حجم موتور پایین است که مصرف بنزین نیز متناسب با آن پایین می آید. در آریزو ۶ میزان مصرف ترکیبی برابر ۶.۴ است که مسلما نسبت به بسیاری از خودروهای هم رده اش مقدار کمی است.

جمع بندی

بهترین سایت خرید و فروش خودرو می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی بررسی کنیم، آسیا خودرو یکی از بهترین مکان ها و نمایشگاه های فروش خودرو است. در صورتی که خرید اقساطی چری اریزو ۶ را در نظر دارید، می توانید به سادگی و به راحتی به آسیا خودرو مراجعه کنید و خودروی مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *