وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که با اجرای برنامه های طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو طی سال ١۴٠١، شاخص مراجعات مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش، در بازه یک ماه پس از تحویل در آذرماه ۱۴۰۱، نسبت به میانگین عملکرد سال ۱۴۰۰، بهبود معادل ۴۵ درصدی را نشان می دهد.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به این که با توجه به دستاوردهای مثبت و بازخوردهای مناسبی که با اجرای طرح تحول کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو کسب شده، در حال تدوین گام دوم طرح تحول کیفیت برای سال آینده هستیم، اظهار کرد: بر این اساس، در سال جاری علاوه بر پی گیری و اجرای کامل پروژه های تعریف شده در گام آغازین طرح، پروژه های جدیدی با محوریت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات شرکت ایران خودرو با هدف ملموس شدن تغییرات کیفی برای جامعه و بهبود تصویر ذهنی مشتریان تعریف و اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح گارانتی قوای محرکه خودروهای تارا و هایما، افزود: در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲، علاوه بر قوای محرکه دو محصول تارا و هایما، سایر محصولات را نیز شامل این گارانتی کنیم.
ثبت نظر