مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قهرمانی تیگو ۸ پرو مکس در رالی Taklimakan

قهرمانی تیگو ۸ پرو مکس در رالی Taklimakan

تیگو ۸ پرو مکس قهرمان رالی استقامتی Taklimakan در چین شد. این رقابت که در مسافتی بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر در بیابان‌ها و کوهستان‌های شمال غرب چین برگزار می‌شود، به دلیل دشواری و خطرات بسیار زیاد، به رالی شجاعان مشهور است.

 

چری تیگو ۸ پرو مکس توانست برای سومین سال متوالی، قهرمان رالی استقامتی و دشوار Taklimakan در چین شود. این در حالی است که تیگو ۸ پرو مکس شرکت کننده در این رقابت، تقریبا به‌صورت استاندارد وارد مسابقات شد و تنها تجهیزات ایمنی رالی و تایرهای آن تغییر کرده بود.

 

رالی Taklimakan یکی از رقابت‌های رالی مهم در آسیا است. این رقابت رالی که در مسافتی بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر و در بیابان‌ها و کوهستان‌های شمال غرب چین برگزار می‌شود، به دلیل دشواری زیاد و خطراتی که در برابر شرکت کنندگان وجود دارد، به رالی شجاعان مشهور شده است. رالی امسال که در مسافتی معادل ۴.۳۷۷ کیلومتر و در ۸ مرحله و در کلاس‌های مختلف برگزار شد. این رقابت‌ها شباهت زیادی به رالی داکار دارد و در آن شاهد حضور وسایل نقلیه مختلف در کلاس‌های گوناگون هستیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آشنایی با تیگو ۸ پرو مکس قهرمان در رالی Taklimakan

تیگو ۸ پرو مکس شرکت کننده در این رقابت، در کلاس T1 رقابت می‌کرد، جایی که خودروها باید با کمترین تغییرات وارد رالی شوند. به این ترتیب تیگو ۸ پرو مکس شرکت کننده در این رقابت نیز عملا نمونه‌ای مشابه سایر خودروهای خطوط تولید است که تنها تجهیزاتی ویژه رالی بر روی آن نصب شده. این تجهیزات اضافی شامل باک بنزین بزرگتر، رول بار داخلی برای ایمنی، تایرهای ویژه آفرود و البته نصب یک پوشش فلزی در بخش زیرین موتور است. به این ترتیب تمامی بخش‌های خودرو از جمله موتور و گیربکس و تعلیق و حتی امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه و صندلی‌های برقی، به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارد.

 

طراحی کلاس T1 این رالی به شکلی است که بتواند توانایی خودروهای استاندارد را در مسیر دشوار رالی به چالش بکشد. به همین دلیل تنها خودروهایی می توانند در این کلاس موفق شوند که به‌صورت استاندارد توان بالایی برای عبور از مسیرهای سخت داشته باشند.

 

در این بخش موتور تیگو ۸ پرو مکس به خوبی توانایی‌های خود را نشان داد. به علاوه گیربکس و سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز در عبور از مسیرهای شنی و کوهستانی عملکرد مناسبی داشتند. همچنین باید به سیستم تعلیق و البته توان بالای شاسی این خودرو برای جذب ضربات سنگین یک رالی استقامتی نیز اشاره کرد. قهرمانی تیگو ۸ پرو مکس در رالی Taklimakan نشان دهنده توان بالای این خودرو در عبور از مسیرهای دشوار است، چیزی که در نمونه‌های غیر مسابقه‌ای نیز باعث محبوبیت آن شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیگو ۸ پرو مکس و همچنین اطلاع از شرایط فروش این خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *