مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کمپین زمستانی مدیران خودرو

آغاز تخفیفات زمستانی در آسیا خودرو

با آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش در آسیا خودرو، تمام خودروهای گارانتی و فاقد گارانتی مدیران خودرو، از خدماتی نظیر بازدید رایگان خودرو و تخفیف قطعات یدکی برخوردار خواهند بود.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مدیران خودرو ، همزمان با برگزاری کمپین فوق واحد خدمات پس از فروش آسیا خودرو جهت ارتقاء رضایت مشتریان برمبنای جدول ذیل به ارائه خدمات به دارندگان خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس می‌پردازد:

جدول تخفیفات خدمات پس از فروش طرح زمستانی آسیا خودرو

جدول تخفیفات خدمات پس از فروش طرح زمستانی آسیا خودرو

 

علاوه بر این، درصورت نیاز و یا درخواست مشتری جهت تعویض قطعات مصرفی ذیل، می‌تواند از تخفیف ۲۰ درصدی خرید قطعه و تخفیف ۸۰ درصدی اجرت تعویض این قطعات استفاده کند:

تخفیف قطعه خودرو

 

لازم به ذکر است مراجعه‌کنندگان طی برگزاری کمپین مذکور می‌توانند از بوفه‌ صبحانه‌ای که آسیاخودرو جهت رفاه حال ایشان مهیا کرده است استفاده کنند. پذیرایی بوفه مذکور از ساعت ۸ صبح و همزمان با شروع ساعت کاری مجموعه آغاز و رأس ساعت ۱۰ صبح به پایان می‌رسد.

کمپین زمستانه مدیران خودرو

 

کمپین زمستان ۱۴۰۱ مدیران خودرو، از روز ۲۶ آذر ماه آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه به کار خود ادامه خواهد داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط کمپین زمستانی آسیا خودرو با شماره ۷۵۱۵۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *