دعوتنامه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای ام وی ام تمدید شد

دوشنبه - 23 مرداد 1402 - 12:28
تمدید ثبت نام سامانه یکپارچه خرید خودرو

تکمیل ثبت نام جاماندگان سامانه یکپارچه مدیران خودرو مرحله دوم ویژه محصولات برند ام وی ام با شرایط نقدی هم‌اکنون در آسیا خودرو آغاز شده است و به مدت محدود ادامه خواهد داشت. بر این اساس تمام منتخبین جامانده سامانه یکپارچه که متقاضی خرید خودروهای ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X55 پرو MT با اولویت تابستان۱۴۰۲ ، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه مدیران خودرو مرحله دوم با قیمت مصوب شورای رقابت اقدام کنند.

دعوتنامه کدام متقاضیان سامانه یکپارچه خرید خودرو تمدید شده است؟

همان‌طور که در مطالب پیشین مطرح شد، مدیران خودرو قیمت محصولات ام وی ام را بر اساس نظر شورای رقابت کاهش داد و پس از انتشار قیمت محصولات، تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه مدیران خودرو مرحله دوم در آسیا خودرو آغاز شد. در فروش انجام شده ثبت نام کنندگان محصولات ام وی ام برای تکمیل ثبت نام اقدام کردند، اما تعدادی از متقاضیان امکان تکمیل ثبت نام خود را از دست دادند.مدیران خودرو برای این دسته از متقاضیان جامانده سامانه یکپارچه خرید خودرو که قصد خرید خودروهای ام وی ام X22 پرو  و ام وی ام X55 پرو MT را داشته اند، فرصت جدیدی مهیا کرده است.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش جدید مدیران خودرو برای جاماندگان سامانه یکپارچه خرید خودرو

برای تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه مدیران خودرو مرحله دوم تنها تا چهارشنبه  25 مرداد ماه فرصت دارید. پس از این تاریخ، این مهلت تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود و فرصت خرید در این مرحله را از دست می‌دهید. به‌علاوه باید در نظر داشته باشید در این مرحله برای مشتریان اس ام اس جدیدی ارسال نخواهد شد.

3 گروه زیر می توانند در این طرح خرید خود را تکمیل کنند:

  • گروهی که اصلا برایشان دعوتنامه صادر نشده باشد
  • گروهی که دعوتنامه دریافت کرده اند ولی مبلغی واریز نکرده باشند
  • گروهی که دعوتنامه دریافت کرده اند و فقط بخشی از مبلغ دعوتنامه را پرداخت کرده باشند ( تاریخ حواله الباقی مبلغ دعوتنامه این گروه تمدید می‌شود)

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

لازم به یادآوری است این طرح فعلا مختص محصولات برند ام وی ام و  خریداران همه مدل های MVM با اولویت تابستان، پاییز و زمستان امکان ثبت نام مجدد اولیه را دارند و می توانند تا روز چهارشنبه برای واریز 30% مبلغ اولیه خودرو به آسیا خودرو مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در آسیا خودرو راهنمای شما در ثبت نام خواهند بود.

ارتباط با آسیاخودرو

نظر شما چیست؟

دیگر دیدگاه ها

  • Dorogh | 23 مرداد 1402 - 21:26

    ده برابر قیمت میفروشین… تقسیم بر ده کنید… تا بتونیم بخریم…

  • نیک خواه | 24 مرداد 1402 - 00:23

    حالا با چه قیمتی ام وی ام بگیریم شورابه رقابت یا قیمت شرکت که تفاوت خیلی زیاده اگه قیمت شورا رقابت نباشه انصراف میدم

  • نیک خواه | 24 مرداد 1402 - 00:23

    حالا با چه قیمتی ام وی ام بگیریم شورابه رقابت یا قیمت شرکت

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:22

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • نیک خواه | 24 مرداد 1402 - 00:24

    قیمت ام وی ام ایکس ۲۲پرو دنده ای چند

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:22

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • رامین صفایی | 24 مرداد 1402 - 06:16

    تا کی می خواهید به مونتاژ لگن پاره های
    فکسنی چینی ادامه دهید ؟

  • بازنشسته | 24 مرداد 1402 - 11:20

    چرا تکلیفاریزو5IEFLرا برای مشتری مشخص نمیکنید اولویت تابستان402هستیم پیش پرداخت هم واریز کردیم اما همچنان انگشت به دهان از این رفتار مدیران خودرو با مشتری هستیم

  • ایکس | 24 مرداد 1402 - 11:54

    سلام به دوستان مدیران خودرو
    اینجانب در مرحله دوم برای تیگو ۸ ثبت نام کرده بودم آیا میتوانم تیگو ۸ را با ایکس ۲۲ پرو تعویض نمایم.

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:22

      خیر

  • کارمند بازنشسته ب | 24 مرداد 1402 - 14:16

    آقایان مسئولان مدیران خودرو شما از طرفی می‌گوید برای راهنمایی ثبت نام یا مشکلات با کارشناسان ما تماس بگیرید از طرفی کارشناسان شما حال خودشان هم ندارند چه برسد به جواب دادن به مشتریان

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:22

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • عباسی | 24 مرداد 1402 - 15:48

    سلام وقت بخیر
    من بهار 403 زده آیا امسال ماشین تحویل خواهم داد؟
    X22 پرو

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:21

      بله

  • مهران رحمانی | 24 مرداد 1402 - 15:51

    سلام خسته نباشید
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    سوالی داشتم چون در این مدت محدود امکان فروش خودرو فعلی رو ندارم و این مبلغ رو دارم قرض میکنم ایاامکانش هست که مقدار کمی شاید حدود ۵۰ تومن رو بعد از این موعد پرداخت کنم ؟ ممکنه نتونم کامل جور کنم اما در فرصت بعدی ماشینمو میفروشم . در ضمن نمایندگی رو میشه عوض کرد بعد از پرداخت اولیه ؟

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:21

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • حسین احمدی | 26 مرداد 1402 - 01:05

    من یه کارمند هستم خواستم یه شرایط اقساطی کارمندی خودروی ام وی ام ایکس 22 رو بپرسم امکانش هست با تشکر

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:21

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • جمشید امیدی | 26 مرداد 1402 - 09:11

    سلام ام وی ام دارم مدل نودویک ایکس33 دارم، باتوجه به ازاد شدن واردات بهتر مدیران خودرو که مقبولیت عموم را در کارنامه دارد، قیمتها را هرچه واقعی تر کند واز عراق وکشورهای همسایه گرانتر ندهد مردم برای خرید خواهند امد، پس مثل خودروهای ملی نامردی نکنید، واعتماد به وجود امده را دریابید

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:21

      حتما

  • مهدی یاری | 27 مرداد 1402 - 15:36

    سلام من هرموقع زنگ زدم اسیا خودرو هیچ موقع درست جوابمو ندادن ۰۹۱۸۶۷۷۰۷۹۳

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:20

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • باقر مرادپور | 31 مرداد 1402 - 04:42

    امکان تمدید حواله مدیران خودرو در طرح یکپارچه مرحله دوم.. طرح مادران ب صورت پرداخت نقدی ماشین x22ام تی پرو وجود دارد یا نه…با تشکر

    • پشتیبان آسیاخودرو | 21 بهمن 1404 - 15:20

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

  • گول خورده مدیران خودرو | 15 شهریور 1402 - 16:05

    مدیران خودرو دزد است . دزدی بی شرف .

  • معصومه محسنی پور | 14 بهمن 1402 - 13:33

    سلام خواهرم ام وی ام x22 اتوماتیک در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده است زمستان 1402 می باشد اما می خواهد x22 دستی بگیرد آیا سایت باز میشود برای ثبت نام یا همان x33 را برایشان فراخوان می زنند

    • پشتیبان آسیاخودرو | 5 بهمن 1404 - 10:53

      سلام

      برای بررسی موضوع با همکاران در واحد خدمات پس از فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. شماره تماس 75151 با پیش شماره 021

لید آسیاخودرو

آسیا خودرو در شبکه های اجتماعی