برند فونیکس، این نقطه ایدهآل را برای خود متصور است که بتواند چیزی فراتر از محصولات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. در این راستا باشگاه مشتریان فونیکس قصد دارد بهپاس وفاداری مشتریان، تجربهای بهیاد ماندنی را رقم بزند و برای اولین بار، از مالکان خلاق خودروهای برند فونیکس دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین «از ایران تا چین، عکس بگیر، طرح بزن، برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به چین محک بزنند. به این ترتیب در جشنواره خلاقیت برند فونیکس علاوه بر شانس برنده شدن جوایز مختلف، میتوانید یکی از مسافرین سفر به چین هم باشید.
هدف اصلی جشنواره خلاقیت برند فونیکس ایجاد بستری برای ارتباط بهتر اعضای خانواده فونیکس و فرصتی برای اعضای این خانواده است تا برنده سفری بینظیر به کشور چین شوند. برندهای پیشرو، اهمیت ویژهای برای وفاداری مشتریان قائل هستند و بهپاس این وفاداری، مشتریان فونیکس فرصتی ویژه برای سفر به چین خواهند داشت.
با توجه به گستره پهناور چین، این کشور، اقلیمها و فرهنگهای مختلفی را شامل میشود و این سفر، امکانی برای آشنایی با شهرهای بزرگ، زیباییهای کمنظیر، تاریخ و فرهنگ این کشور است که هرساله میلیونها گردشگر را به خود جذب میکند. برخی از این شهرها، قطبهای اقتصادی و مالی چین هستند و با آسمانخراشهای بلند و آثار تاریخی فراوان، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران را به خود اختصاص میدهند.
نکته قابل توجه درباره سفر به چین این است که مشتریان در امتداد برنامه خود، گذری هم به کارخانه مادر محصولات فونیکس خواهند داشت میتوانند از نزدیک، درک بهتری از فرآیند بهکارگیری تکنولوژی و سرعت رشد آن پیدا کنند. امکان شرکت در این جشنواره، بخشهای مختلفی را شامل میشود و به این ترتیب میتوانید تواناییها خود را در بخشهای مختلف این رقابت ارزیابی کنید.
شرکتکنندگان این جشنواره میتوانند خلاقیت و مهارتهای طراحی خود را با شرکت در بخش طراحی تی شرت به نمایش بگذارند. طرحهای منحصر به فرد و چشمنوازی که نشاندهنده جایگاه برند فونیکس و ارزشهای آن باشد. این طراحی بسیار ارزشمند است و به فونیکس امکان میدهد دیدگاه مشتریان خود را بهتر بشناسد.
یکی دیگر از بخشهای این جشنواره، تخیل در راستای خلق یک مسکات جذاب برای برند فونیکس است. در تشریح مفهوم مسکات میتوان گفت که کاراکتری گرافیکی یا عروسکی است که به نماد یا نشانه یک برند تبدیل میشود. این کاراکتر به شخصیت برند زندگی میبخشد، سفیر آن بهحساب میآید و ارتباطی انسانی بین برند و مخاطبانش برقرار میکند. این مسکات باید ماهیت خودروهای فونیکس را به تصویر بکشد و برای مشتریان، یادآور این برند باشد.
در بخش دیگر این جشنواره، شرکتکنندگان مستعد میتوانند مهارتهای خود را با خلق ویدیوهای جذاب یا عکسهای زیبا با خودروهای فونیکس خود به تصویر بکشند و تجربیات، ماجراجوییها و لذتِ داشتن یک وسیله نقلیه لوکس را به اشتراک بگذارند. بهترین محتوا در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی باشگاه مشتریان فونیکس نمایش داده میشود.
بهمنظور شرکت در این جشنواره میتوانید به لینک زیر مراجعه و فرم مشارکت را تکمیل نمایید.
https://mvmco.porsline.ir/s/chinatravelbyfownix
همچنین میتوانید طرحهای خود را به آدرس co.fowninx@mvmco.ir ارسال کنید. در صورت ارسال به ایمیل، توجه داشته باشید حداکثر حجم عکسهای ارسالی معادل ۱۰ مگابایت است. علاوه بر این از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۹۰۷۹۷۵۰۵ نیز میتوانید طرحهای خود را ارسال کنید. درنهایت امکان ارسال عکسها از طریق صفحات اینستاگرام باشگاه مشتریان محصولات فونیکس نیز وجود دارد. شایان ذکر است شرکتکنندگان تا ۳ مرداد فرصت دارند تا آثار خود را برای فونیکس ارسال کنند.
در نظر داشته باشید، نفرات شرکتکننده در هر بخش، بهطور جداگانه ارزیابی میشوند و درنهایت نیز نفرات برتر در هر بخش برنده جایزه ویژه سفر به چین خواهند شد. همچنین جوایز ارزندهای به نفرات دوم و سوم تعلق خواهد گرفت.
ثبت نظر