مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

داخل ماشین تیگو ۸

داخل ماشین تیگو ۸ و درواقع فضای داخلی این خودرو می‌تواند یکی از مواردی باشد که پیش از خریدن این خودرو حتما باید آن را بررسی کنید. در ادامه این مطلب در خصوص بخش‌های مربوط به داخل ماشین تیگو ۸ و همچنین برخی از ویژگی‌های کلی این ماشین صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد در مورد ویژگی‌های این خودرو از لحاظ داخلی برای شما اطلاعات مفیدی را بیان کنیم.

***

طراحی داخلی کابین؛ داخل ماشین تیگو ۸ چگونه است؟

در خصوص طراحی داخلی کابین باید گفت که نسبت به دیگر محصولات برند فونیکس و مدیران خودرو، داخل تیگو ۸ به‌وضوح لوکس‌تر و بزرگ‌تر است. از این نظر داخل تیگو ۸ سطح بالاتری نسبت به محصولاتی مانند تیگو ۷ و تیگو ۵ دارد و از آن‌ها متفاوت است.

 

اولین مورد که می‌توان گفت در خودروهای کمی وجود دارد آن است که تیگو ۸ دارای ۳ ردیف صندلی است و این یعنی در عوض ظرفیت ۵ نفره این خودرو، ظرفیتش ۷ نفره خواهد بود. ردیف سوم صندلی‌هایی که در این ماشین وجود دارد به‌هیچ‌وجه باعث کاهش فضای دو ردیف دیگر نشده است، بلکه از فضای صندوق عقب گرفته شده و ردیف سوم را اضافه کرده‌اند.

 

در تمامی خودروهای امروزی و به‌خصوص خودروهای خارجی، وجود نمایشگر دیگر جز آپشن‌ها محسوب نمی‌شود و بلکه یک ضرورت به‌حساب می‌آید. اما در تیگو ۸، شرکت چری با خلاقیت به خرج دادن توانسته است بازهم مشتریان خودش را شگفت‌زده کند. در فونیکس تیگو ۸ پرو نمایشگر بزرگی وجود دارد که با پشت آمپر دیجیتالی به‌صورت یک‌تکه در آمده و ظاهر بسیار مدرن و خلاقانه‌ای را به داشبورد تیگو بخشیده است. این نمایشگر یک‌تکه بزرگ، اولی چیزی است که در زمان نشستن داخل ماشین تیگو ۸ متوجه آن می‌شوید.

 

صندلی‌ها و نورپردازی؛ ویژگی‌های جذاب و لوکس داخل ماشین تیگو ۸

از جمله دیگر ویژگی‌هایی که مربوط به فضای داخلی کابین می‌شود می‌توان به دوخت بسیار تمیز و شیک روکش صندلی‌ها، دکمه‌های آلومینیومی که برای تغییر وضعیت صندلی‌ها تعبیه شده‌اند و همچنین مدل خاص صندلی‌ها اشاره کرد. تمامی این موارد حس لوکس بودن دو چندانی را از تیگو ۸ به بیننده و سرنشین القا می‌کنند.

 

نورپردازی فضای داخلی کابین که عمده آن در قسمت جلویی، داشبورد و کنار دنده است نیز از دیگر ویژگی‌های طراحی داخلی کابین محسوب می‌شود. به‌طور کلی در طراحی این فضا به نظر می‌رسد که بیشترین تمرکز بر روی کاهش موارد اضافی و خلوت کردن هرچه بیشتر داشبورد بوده است.

 

فضای بزرگ و جادار داخل ماشین تیگو ۸

یکی از ویژگی‌های مهم فضای داخل تیگو ۸، جاداری زیاد کابین است. تیگو ۸ پرو در بازار ایران، خودرو بزرگی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل فضای داخلی این خودرو جادار است. به‌علاوه باید به طرح تودوزی چرم روشن این خودرو هم اشاره کنیم که باعث می‌شود فضای داخل تیگو ۸ جادارتر به نظر برسد. به‌علاوه با توجه به وجود سقف پانوراما، داخلی تیگو ۸ پرنورتر دیده می‌شود.

 

در این خودرو ۵ سرنشین به‌راحتی می‌توانند بنشینند و صندلی‌های عقب هم باعث می‌شود تیگو ۸ پرو خودرویی ۷ نفره باشد. البته صندلی‌های عقب بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است ولی بزرگ‌سالان هم می‌توانند از این صندلی‌ها به‌ویژه در مسیرهای کوتاه استفاده کنند.

 

جمع‌بندی؛ آیا کابین تیگو ۸ مناسب است؟

فضای داخلی لوکس‌ترین محصول فونیکس در ایران بیشتر از لحاظ وضعیت طراحی داشبورد و همچنین وضعیت صندلی‌ها و… است که اهمیت زیادی دارد. وضعیت طراحی داشبورد این خودرو به‌گونه‌ای است که هم تداعی کننده مدرن بودن فضای داخلی کابین را دارد و هم آن که هرکدام از دکمه‌ها و آپشن ها را در قسمتی قرار داده است که به‌سادگی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در این زمینه همچنین می‌توانید مطلب آپشن های تیگو ۸ پرو را هم بخوانید.

 

برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی تیگو ۸ پرو و سایر محصولات فونیکس و ام وی ام با کمترین پیش پرداخت، شماره خود را در کادر زیر ثبت کنید یا با با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *