مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
دومین دوره جام تنیس آزاد MVM

دومین دوره جام تنیس آزاد MVM از فردا آغاز خواهد شد

مدیران خودرو در سال های اخیر حضور پررفنگی در حمایت (اسپانسری) از رویدادهای ورزشی داشته است. در ادامه این روند، دومین دوره جام تنیس آزاد MVM با حمایت مدیران خودرو از فردا نهم مهر ماه در تهران آغاز خواهد شد.

 

دومین دوره جام تنیس آزاد MVM از روز ۹ مهر ماه در تهران آغاز و تا ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت. این تورنمنت ۱۰۰۰ امتیازی که با حمایت مدیران خودرو برگزار می شود، با حضور بیش از ۲۰۰ تنیس باز حرفه‌ای کشور و در مجموعه ورزشی انقلاب انجام خواهد شد. علاوه بر امتیاز قهرمانی، برندگان این رقابت جوایز مالی ارزنده‌ای از مدیران خودرو دریافت خواهند کرد.

 

ام‌وی‌ام از سال گذشته رویکرد جدید خود مبنی بر حمایت از ورزش و ورزشکاران جوان و مستعد کشور را آغاز نموده است، طی دو سال اخیر، دو دوره مسابقات اسکی جام ام‌وی‌ام و یک دوره مسابقات تنیس جام ام‌وی‌ام برگزار شده که حال به برگزاری دومین دوره مسابقات تنیس نزدیک می‌شویم. مدیران خودرو از آریزو ۵ اسپرت در پوسترها و بنرهای این رقابت استفاده کرده است. به این ترتیب این خودرو سدان که با طراحی سپرت خود خریداران جوان را هدف گرفته است، حضور پررنگی در دومین دوره جام تنیس مدیران خودرو خواهد داشت.

 

دومین دوره جام تنیس آزاد MVM بستری برای شکوفایی استعدادهای نسل جوان

دیدگاه شرکت مدیران خودرو به ویژه ام‌وی‌ام از ابتدا بر این اساس نهاده شده که در کنار تولید خودروهای با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در بالاترین سطح، همواره به عنوان حامی در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشور باشد و ایونت‌های مختلف ورزشی و هنری در سطوح مختلف را برگزار کند.

 

در حال حاضر مسابقات تنیس جام ام‌وی‌ام در حال تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مسابقات داخلی است که هرساله ورزشکاران مطرح و جوانان بااستعداد در آن شرکت کرده و توانایی‌های خود را محک بزنند. با این دیدگاه شرکت مدیران خودرو و برند MVM در تلاش است تا در حوزه استعدادیابی و فراهم آوردن بستری برای نمایش توانایی ورزشکاران مستعد کشور اقدامات موثری بردارد و قطعا این اقدامات صرفا به برگزاری ایونت‌هایی مانند مسابقات اسکی و تنیس ختم نخواهد شد.

 

مدیران خودرو امیدوار است تا ورزشکاران بتوانند عیار خود را در این رقابت‌ها بسنجند و آماده پیکارهای بین‌المللی معتبرتر شوند. حمایت از ورزش و انجام فعالیت‌های عام المنفعه و خیریه از مهم‌ترین رویکردهای برند ام‌وی‌ام به شمار می‌رود و مدیران شرکت تمایل دارند تا این رویکرد را با قدرت بیشتری استمرار بخشند.

 

برای اطلاعت بیشتر در زمینه محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *