مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رضایت مشتریان از امداد نوروزی مدیران خودرو در نوروز ۱۴۰۳

بررسی میزان رضایت مشتریان از امداد نوروزی مدیران خودرو در نوروز ۱۴۰۳

 مدیران خودرو در تعطیلات نوروز سال جاری، کمپین خدمات گسترده‌ای را در سطح کشور اجرا کرد. این کمپین که با عنوان امداد نوروزی مدیران خودرو برگزار شد، توانست با حضور گسترده در جاده‌های کشور و همچنین شهرهای پر تردد، کمک موثری در زمینه اطمینان خاطر مالکین محصولات مدیران خودرو باشد. در این مطلب به بررسی آمار و میزان رضایت مشتریان از امداد نوروزی مدیران خودرو خواهیم پرداخت.

 

 برگزاری کمپین‌های امداد جاده‌ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت‌های جاده‌ای به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت‌های خودروسازی ایرانی محسوب می‌شود. در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود.

 

 طبیعتاً مدیران خودرو به‌عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از ۶۰۰ هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز ۱۴۰۳ برگزار کرد.

 

 تعداد درخواست‌ها در کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو

 همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بود، طرح امداد نوروزی مدیران خودرو در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ به مدت ۱۸ روز ادامه داشت. با توجه به حجم بالای سفرها در نوروز امسال، در این کمپین بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد. این مسئله شامل طرح امداد نوروزی ام وی ام در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و همچین طرحی مشابه برای محصولات فونیکس بود.

 

 یکی از اهداف اصلی این کمپین، علاوه بر امدادرسانی به مالکین محصولات مدیران خودرو شامل ام وی ام و فونیکس، کاهش زمان ارائه خدمات بود. با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته ۲۲.۵ درصد کاهش پیدا کرد. به این ترتیب میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره امداد مدیران خودرو حدود ۳۰ دقیقه بود. این مسئله به‌ویژه در مورد امداد نوروزی فونیکس در نوروز ۱۴۰۳ با توجه به لوکس بودن محصولات این برند، بیش از قبل به چشم می‌آید.

 

 رضایت مشتریان از امداد نوروزی مدیران خودرو در نوروز ۱۴۰۳ چقدر بود

 هرچند کاهش مدت زمان حضور در محل، یکی از اهداف مهم این طرح است، اما در نهایت آنچه اهمیت دارد رضایت مشتریان است. به این ترتیب باید با بررسی رضایت مشتریان از امداد نوروزی مدیران خودرو در نوروز امسال، در مورد این طرح قضاوت کرد.

 

 در طی ۱۸ روز برگزاری این کمپین بیش از ۲۰ هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و ۹۶ درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه پاسخ‌گویی رضایت داشتند. این آمار نشان دهنده رضایت عمومی بالا از پاسخگویی پرسنل مدیران خودرو در ایام برگزاری این کمپین است.

 

 بررسی آمار کمپین نوروزی مدیران خودرو در نوروز ۱۴۰۳

 در طی این کمپین برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، ۱۸۱ نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از ۱۱۵ جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مسقر بودند. در این مدت بیش از ۱۵۰۰ نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

 

 مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

 

برای استفاده از خدمات پس از فروش مدیران خودرو تهران، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. آسیا خودرو با دو مرکز مجهز برای ارائه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو (شامل ام وی ام و فونیکس) آماده ارائه خدمات به مالکین محصولات است. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *