مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
امداد نوروزی ام وی ام در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

امداد نوروزی ام وی ام در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

همچون سال‌های پیش مدیران خودرو برنامه‌های ویژه خود برای امداد جاده ای در سفرهای نوروزی را اعلام کرد. بر این اساس و در طرح امداد نوروزی ام وی ام در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو امداد و ۱۲۰ نمایندگی در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به مالکین محصولات ام وی ام در سفرهای نوروز ۱۴۰۳ هستند.

 

با توجه به افزایش سفر در ایام تعطیلات نوروز، مدیران خودرو همچون سال‌های گذشته طرح ویژه امداد نوروز را برای برندهای خود اعلام کرد. بر این اساس و در طرح امداد نوروزی ام وی ام، بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در تمام استان‌ها به ویژه محورهای پرتردد فعال هستند تا به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کنند.

برای برقراری ارتباط با امداد خودرو جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو تنها کافیست با شماره ۴۹۰۸۲-۰۲۱ تماس برقرار کنید تا ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم، سریع‌ترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال شود.

لازم به ذکر است زمان رسیدن نیروهای امدادی متناسب با محل حضور درخواست کننده متغییر است. وضعیت ترافیک جاده، وضعیت آب و هوایی، تعداد درخواست‌های لحظه ای در منطقه و مواردی از این دست، متغیر خواهند بود ولی به طور میانگین خودرو امدادی در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل درخواست کننده حاضر خواهند شد.

ام وی ام دارای یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های امداد جاده ای در سراسر کشور است که به محض تماس مشتریان، نزدیک‌ترین امدادگر را به محل اعزام می‌کند.

 

اصلی ترین ویژگی‌‌های امداد نوروزی ام وی ام در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

  • حضور بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در سراسر کشور
  • فعالیت شیفتی بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین
  • میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه
  • امدادرسانی جاده ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام استان‌ها
  • پوشش تمام محورهای پر تردد نوروزی
  • پوشش تمام محورهای اصلی کشور به ویژه محورهای پر تردد در ایام نوروز
  • فعالیت انواع متخصصین خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و غیره در ایام نوروز

 

کارشناسان ام وی ام در صورت امکان مشکلات فنی خودرو را در محل برطرف کرده و در کوتاه‌ترین زمان خودرو را آماده ادامه سفر خواهند کرد، اما در صورت لزوم، خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی مدیران خودرو منتقل شده تا توسط متخصصان مجرب، تعمیر شوند. در صورتی که مالک یکی از محصولات ام وی ام هستید، برای اطمینان خاطر بیشتر پیشنهاد می‌کنیم ضمن بررسی کلی خودرو قبل از سفر، شماره تماس امداد مدیران خودرو را نیز ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات این طرح بهره مند شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *