برند فونیکس از اوایل سال ۱۴۰۱ و به عنوان برند لوکس مدیران خودرو متولد شد و از آن زمان تاکنون، با عرضه محصولات برتر در کلاسهای مختلف، جایگاه بالایی به دست آورده است. در کنار عرضه محصولات جدید، یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در بازار، ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت است، امری که همواره به طور ویژه از سوی مدیران خودرو و برای تمامی محصولات خود مورد توجه بوده است. برای برند فونیکس اما تلاش شده سطحی بالاتر از خدمات پس از فروش رایج در بازار ایران ارائه شود و ارزیابیها نشان میدهد سرعت و کیفیت خدمات پس از فروش فونیکس، یکی از اصلیترین دلایل موفقیت این برند است. در ادامه گزارشی کوتاه از آمار و وضعیت خدمات پس از فروش برند فونیکس را بررسی خواهیم کرد.
برند فونیکس به عنوان یکی از پیشتازان صنعت خودرو در ایران، نه تنها با تکنولوژی پیشرفته و قدرت فنی بالای خودروهای خود شناخته میشود، بلکه در ارائه خدمات پس از فروش نیز به طرز چشمگیری درخشیده است. این برند همگام با تولید و عرضه برترین خودروهای بازار، میان طیف گستردهای از علاقهمندان به دلیل کیفیت بالای خدمات و پاسخگویی سریع، مورد اعتماد و توجه قرار گرفته و تجربهای منحصر به فرد و فوق العاده لوکس را برای آنها به ارمغان آورده است که با سرعت عمل و دقت بالایی ارائه میشود.
برند فونیکس که با گارانتی بلند مدت ۵ الی ۷ ساله یا ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار کیلومتری، سرویسهای ادواری، نمایندگیها پرتعداد و با درجه کیفی و خدمت رسانی بالا، تامین گسترده پس از فروش در سراسر ایران شناخته میشود، با تامین ماشین آلات تخصصی و تعمیرکاران متبحر توانسته سرعت ارائه سرویس و خدمات را به حد چشم گیری کاهش دهد. مجموع این عوامل باعث شده سرعت و کیفیت خدمات پس از فروش فونیکس در حد بالاترین رتبههای صنعت خودرو در ایران باشد.
بر اساس آمارهای موجود، تعمیرگاههای مجاز فونیکس و شرکت مدیران خودرو به طور میانگین در هر ماه پذیرای بیش از ۳۲ هزار مشتری هستند که سرویسهای دوره ای و انواع تعمیرات سبک و سنگین را به متخصصان فونیکس واگذار مینمایند که نشاندهنده اعتبار بالای برند فونیکس از حیث خدمت رسانی در سراسر کشور است. مشتریان فونیکس به دلیل خدمات سریع و با کیفیت و اطمینان از سلامتی محصولات پیشرفته خود، ترجیح میدهند خدمات مدنظر را از این برند دریافت نمایند که به حد چشمگیری هزینههای جاری و مصرفی را کاهش میدهد و بیانگر وفاداری مشتریان به برند و اعتماد به خدمات پس از فروش فونیکس است.
در این زمینه، برای بهرهگیری از خدمات پس از فروش فونیکس در تهران میتوانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.
در کنار پاسخگویی گسترده، یکی از نقاط قوت برند فونیکس، سرعت ارائه خدمات پس از فروش است. به طور میانگین، مدت توقف خودرو برای تعمیر و سرویس در این برند به یک روز میرسد که در بسیاری از موارد، این زمان به چند ساعت کاهش مییابد. این استاندارد، در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر، نشاندهنده تعهد فونیکس به ارائه خدمات سریع و کارآمد است که البته در مواقعی که تعمیرات اساسی بر روی خودروها انجام شود، ممکن است زمان ارائه سرویس به یک یا چند روز افزایش یابد، که این موضوع نیز در راستای استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش قابل بررسی و قابل قبول است. سرعت بالا و کیفیت خدمات پس از فروش فونیکس دو مقوله مورد توجه در خدمات پس از فروش این برند است که همواره باید به موازات رشد کنند.
فونیکس با هدف تقویت وفاداری مشتریان، به طور مرتب دورههای آموزشی را برا پرسنل متخصص خود برگزار مینماید و در تلاش است تا توانمندیهای تعمیرگاههای رسمی را با تامین قطعات و تجهیزات لازم، افزایش دهد. این برند با ارتقاء کیفیت خدمات خود، موفق به کسب رتبه اول بخش خصوصی از نگاه سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شده است که این موفقیت، بیانگر جدیت برند فونیکس در ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی است.
مراکز خدمات پس از فروش فونیکس مجهز به امکانات ویژهای هستند که تجربهای راحت و دلپذیر برای مشتریان فراهم میآورد. نوبتدهی اینترنتی، سرویس در محل مدنظر مشتری، سالن انتظار VIP با امکانات رفاهی نظیر صندلی ماساژور و سرویس پذیرایی و استراحت، همگی از ویژگیهایی هستند که تجربیات مشتریان را در حین دریافت خدمات بهبود بخشیده است.
نمایندگی VIP فونیکس آسیا خودرو (۹۱۱۷) در این زمینه آماده ارائه خدمات پس از فروش فونیکس است. برای اطلاعات بیشتر و رزرو وقت خدمات تخصصی فونیکس میتوانید با شماره تلفن ۷۷۰۴۰۷۷۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. همانطور که پیش از این و در مطلب انتخاب آسیا خودرو به عنوان نماینده برتر خدمات پس از فروش کشور از سوی ISQI عنوان شد، کیفیت بالای خدمات پس از فروش فونیکس در آسیا خودرو به تایید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رسیده است و این مسئله تضمین کننده کیفیت بالای خدمات پس از فروش در این مجموعه خواهد بود.
فونیکس، از زمان آغاز به کار خود در ایران، چهار اصل اساسی را در ارائه خدمات پس از فروش مد نظر قرار داده است: اولویت دادن به نیاز مشتری، یکپارچگی و شفافیت اطلاعات، پاسخگویی کارآمد و ارائه گارانتی ممتاز از مواردی هستند که همگام با تولید و عرضه خودروهای لوکس این برند، عرضه میشود. استاندارد بالا و اصول متمایز فونیکس، منجر به تقویت حس وفاداری مشتریان به برند شده و از هنگام خرید محصولات این برند تا استفاده از خدمات پس از فروش، به آنها اطمینان میدهد که در هر زمانی میتوانند به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایند و از کیفیت خدمات اطمینان حاصل نمایند.
در نهایت، برند فونیکس نه تنها به عنوان یک تولیدکننده خودرو با تکنولوژی پیشرفته و ایمن شناخته میشود، بلکه به عنوان یک برند معتبر در حوزه خدمات پس از فروش نیز درخشیده است. تعهد این برند به ارائه خدمات با کیفیت، پاسخگویی سریع و فراهم آوردن تجربهای راحت و دلپذیر برای مشتریان، باعث شده تا فونیکس به یکی از محبوبترین برندها در صنعت خودرو تبدیل شود.
ثبت نظر