مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو

طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو در آسیا خودرو آغاز شد

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو را آغاز کرد. در این طرح، متقاضیان خرید محصولات مدیران خودرو می‌توانند در تماس با مجموعه آسیا خودرو، ضمن گفتگو با کارشناسان این مجموعه، از جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو و همچنین شرایط فروش ویژه سامانه یکپارچه آگاه شوند.

 

در این طرح که برای نخستین بار در آسیا خودرو آغاز شده است، متقاضیان خرید مدیران خودرو می‌توانند در تماس با آسیا خودرو به‌طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه گفتگو و مشاوره کنند. بر اساس این طرح، کارشناسان فروش آسیا خودرو ضمن معرفی محصولات مختلف ام وی ام و فونیکس، پاسخگوی شما در زمینه شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو خواهند بود. علاوه بر این، در همین طرح می‌توانید برای ثبت‌نام‌های آتی اقدام به پیش ثبت‌نام و درج اطلاعات کنید. به این ترتیب همزمان با باز شدن شرایط فروش، برای اولویت در ثبت‌نام با شما تماس گرفته خواهد شد تا در صورت تمایل، زودتر از سایرین برای استفاده از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آگاه شوید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مزایای طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو

همان‌طور که عنوان شد طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو باهدف ارائه مشاوره به خریداران محصولات مدیران خودرو ایجاد شده است تا به این ترتیب بتوانید در زمان خرید، انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. در این شرایط، می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین محصول را انتخاب کنید.

 

از سوی دیگر، یکی از ویژگی‌های مهم این طرح امکان اطلاع از شرایط فروش محصولات زودتر از سایرین است. وقتی در طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو، با کارشناسان آسیا خودرو تماس بگیرید، در صورت درخواستتان شماره شما ثبت می‌شود تا در زمان آغاز طرح‌های فروش، شرایط به‌صورت تلفنی و یا پیامکی به اطلاعتان برسد. به این ترتیب می‌توانید زودتر از سایرین از فروش اقساطی فونیکس و فروش اقساطی ام وی ام مطلع شوید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار این‌ها، مشاورین آسیا خودرو، راهنمای شما در زمینه ثبت‌نام مرحله سوم سامانه یکپارچه و همچنین تکمیل ثبت‌نام مرحله دوم خواهند بود. همچنین در نظر داشته باشید در تمام این موارد، فروش خودروها با قیمت مصوب شورای رقابت است و به این ترتیب می‌توانید محصولات مدیران خودرو را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

همچنین در این طرح، می‌توانید در هر زمان، برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش فونیکس و ام وی ام، با کارشناسان آسیا خودرو تماس بگیرید. به این ترتیب در هر لحظه، جدیدترین قیمت محصولات، شرایط فروش نقدی و اقساطی و سایر شرایط خرید محصولات را دریافت خواهید کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آسیا خودرو بیشتر بدانید

آسیا خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو، هم اکنون با سه شعبه فروش فعال، شعبه اختصاصی فونیکس و دو مرکز خدمات پس از فروش، میزبان شما است. علاوه بر این‌ها، آسیا خودرو با در اختیار داشتن اداره تحویل اختصاصی، امکان ارائه خدمات ویژه به متقاضیان را دارد.

 

همچنین این مجموعه دارای دو مرکز آپشن مدیران خودرو است که می‌توانید از بین آپشن‌های متعدد در نظر گرفته شده برای محصولات فونیکس و ام وی ام، آیتم‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر فروش، خدمات نصب نیز در این مراکز انجام می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر از خدمات آسیا خودرو با ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *