مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مزایای خرید شاسی بلند چینی

مزایای خرید شاسی بلند چینی

این روزها بازار ماشین‌های شاسی بلند چینی در کشور ایران به شدت رواج یافته است، چرا که برخلاف آپشن‌ها و امکانات زیادی که دارد، از قیمت نسبتا منطقی برخوردار است.

 در این مقاله قصد داریم به بحث در مورد برخی از مهمترین مزایای خرید خودروهای شاسی بلند چینی بپردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد خرید کمک کنیم.

کیفیت مونتاژ و قطعات خودرو شاسی بلند چینی

اگر تقریبا برگردیم به ۲۰ سال قبل کسی حتی به خرید یا مونتاژ خودروهای چینی فکر هم نمی‌کرد. زیرا هم از نظر شکل ظاهری چندان حرفی برای گفتن نداشتند و هم از نظر کیفیت قطعات و لوازم یدکی همیشه انتخاب های بهتری وجود داشت.

ولی این بارهم چینی‌ها همچون دیگر تولیدات خود پا جای پای خودروسازان اروپایی گذاشته و با ارتقا کیفیت تولید و افزودن آپشن‌هایی که در کمتر خودروهایی موجود است به رقابت با آنها برخاسته اند.

مهمترین مزایای خرید شاسی بلند چینی

خودروهای شاسی بلند چین به خصوص محصولات فونیکس تیگو نظیر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو، گل سر سبد همه تولیدات خودروی آنهاست که از زمانی که وارد ایران شده نیز محبوبیت زیادی یافته است. برخی از مهمترین مزایای خرید این خودروهای لوکس و مشتری پسند عبارتند از:

قیمت مقرون به صرفه

اولین چیزی که با شنیدن نام شاسی بلند چینی در ذهن‌ها تداعی می‌شود، قیمت بسیار مناسب آنها است.

منظور از مناسب بودن قیمت ارزانی چشمگیر نیست بلکه مقرون به صرفه بودن با در نظر گرفتن تمام امکانات رفاهی و آپشن های آن می باشد. پس دیگر اصطلاح هر ارزانی علتی دارد را نمی‌توان در مورد این خودروها استفاده کرد.

مناسب بودن قیمت این ماشین‌ها می تواند در پرتو دلایل زیادی باشد، از جمله ارزانی دستمزد کارگران چینی که تنها با یک دستمرد ۲۵ دلار در ماه و یک جای خواب و یک پرس غذا ساعت ها به طور جدی کار می کنند.

شاید از نظر کیفیت هنوز هم خودروهای اروپایی جایی برای رقابت برای چینی ها نگذاشته باشند اما در زمینه قیمت که برای قشر وسیعی از جامعه اهمیت دارد قضیه برعکس است.

افراد قشر متوسط جامعه که قبلا حتی نمی‌توانستند تصور داشتن یک خودروی شاسی بلند را داشته باشند، اکنون می توانند با ثبت نام خودروی تیگو با شرایط اقساطی به خرید یک ماشین شاسی بلند چینی خوش قیمت بیاندیشند.

از طرفی به منظور ارتقا فروش این خودروها در کشور ایران، شرکت هایی همچون آسیا خودرو تسهیلاتی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند که در خرید سایر ماشین‌ها وجود ندارد.

امنیت بالای خودروی شاسی بلند چینی

تعجب نکنید، امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و علم خودروسازی در چین، دیگر نیازی نیست در مورد امنیت راننده و سرنشینان خودروهای چینی تردید کنید. اگر بخواهید در بحث امنیت اطمینان حاصل کنید، کافی است قیمت این ماشین ها را با هم ردیف های ایرانی آن که تقریبا در یک رنج قیمت هستند مقایسه کنید.

طراحی مدرن و زیبای خودرو شاسی بلند چینی

کم نیستند افرادی که به راحتی کیفیت عملکرد و کارایی را فدای زیبایی می کنند. زیبایی خودرو برای مشتریان ایرانی بسیار پر اهمیت تر از بحث هایی چون ایمنی و عملکرد است. این مسئله به خوبی در ثبت نام برای خرید خودروهای ایرانی به چشم می خورد.

خودروهای شاسی بلند چینی علاوه بر زیبایی طراحی داخلی بی نظیری که دارند، عملکرد و آپشن های رفاهی بسیار زیادی نیز در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهند. به همین علت طی سال های اخیر ثبت نام خودروی شاسی بلند چینی به خصوص مدل های جدید تیگو با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

دسترسی به لوازم یدکی خودروهای چینی

یکی از نگرانی‌های مشتریان خودروهای چینی عدم دسترسی به لوازم یدکی آنها می باشد. از آنجایی که سرعت پیشرفت تکنولوژی در صنعت اتومبیل سازی چین بسیار زیاد است، تولید هر خودرویی برای مدت زمان کوتاهی رواج دارد و پس از آن یافتن قطعات یدکی دشوار می‌شود.

در این باره می‌توان گفت که یکی از امتیازات شاسی بلند چینی این است که بر فرض اگرهم قطعات یدکی اصلی در بازار موجود نباشد، قطعات یدکی سایر مدل های هم ردیف دقیقا می تواند جایگزین شود.

با این حال تا زمانی که خودرویی روی خط تولید است، دسترسی زیادی به لوازم یدکی آن وجود دارد. در ایران نیز از آنجایی که فروش این خودرو ها رونق بالایی دارد، شرکت های مونتاژ کننده انواع لوازم یدکی چینی را با قیمت مناسبی تولید نموده و به راحتی در دسترس مشتریان قرار می دهند.

تنوع مدل و آپشن های رفاهی شاسی بلند چینی

از امتیازات خرید خودروهای شاسی بلند، باز بودن دس مشتری در انتخاب تنوع رنگ، سایز و مدل می باشد. لذا خریداران به راحتی می توانند با توجه به سلیقه خود و آپشن هایی که برایشان قابل توجه است مدل مورد نظر را انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهند.

فروش شاسی بلند چینی در ایران

صنعت خودرو سازی در چین قابل قیاس با کره و ژاپن نیست، با این حال، در مدت زمان کمی توانسته جای خود را در بازار کشورهای مختلف باز کند.

در ایران نیز از زمان ورود، این ماشین‌ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی در ایران و با وجود تحریم‌ها و عدم ورود خودروی خارجی به ایران، مونتاژ خودروهای شاسی بلند چینی رونق بیشتری یافته است و امروزه انواع خودروهای اسمبل شده چینی در بازار ایران عرضه می شود.

ثبت نام خودرو تیگو

یک مدل خودرو شاسی بلند چینی که در ایران همواره طرفدار دارد خودروی تیگو می باشد. برای بسیاری از مشتریان، شاسی بلند بودن خودرو ملاک با ارزشی برای خرید می باشد. شاید دلیل آن حس قدرت و برتری نسبت به خودروهای کوچکتر می باشد. صنعت خودروسازی چین با عرضه انواع مدل های شاسی بلند خود در بازار ایران، این بازار را قبضه کرده است.

برای اطلاع از شرایط فروش شاسی بلند تیگو به سایت آسیا خودرو بخش فروش مراجعه نمایید و خودروی دلخواهتان را انتخاب کنید.

جمع بندی

قیمت مناسب ماشین‌های شاسی بلند چینی به اضافه تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای این خودرو توسط شرکت آسیا خودرو، خرید این ماشین ها را از انحصار اقشار ثروتمند جامعه خارج نموده و امکان خرید برای خریداران دارای بودجه کمتر فراهم نموده است.

برای خرید ماشین تیگو ۷ و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشخصات آن مقاله مقایسه تیگو ۷  با توسان را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *