مدیران خودرو هم اکنون بیش از ۲۵۰ نمایندگی خدمات پس از فروش برای برندهای زیر مجموعه خود دارد اما به گفته مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودر، گسترش شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی این برند در سال ۱۴۰۴ است.
مدیران هم اکنون بزرگترین خودروساز بخش خصوصی است و بالاترین آمار تولید خودرو در بین خودروسازان بخش خصوصی کشور را دارد. از سوی دیگر با در اختیار داشتن شبکهای از ۲۵۱ نمایندگی خدمات پس از فروش، گستردگی خدمات پس از فروش این برند نیز در کشور در سطح بالایی است. با این وجود و به دلیل اهمیت بالای خدمات پس از فروش در افزایش رضایتمندی مشتریان، هدف مدیران خودرو در سال جاری گسترش شبکه خدمات پس از فروش و رساندن تعداد نمایندگی ها به بیش از ۳۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش برای برندهای زیر مجموعه مدیران خودرو است.
سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره وضعیت فعلی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر، شرکت مدیران خودرو دارای ۲۵۱ نمایندگی فعال در سطح کشور است که در ۳۱ استان و ۸۹ شهر فعالیت میکنند. گستردگی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور، از مزیتهای رقابتی اصلی ماست که تلاش کردهایم بهطور متوازن در سراسر ایران توسعه یابد. به گفته وی از بین ۲۵۱ نمایندگی خدمات فعال مدیران خودرو، ۱۵۸ نمایندگی در برند امویام، ۷۰ نمایندگی در برند فونیکس و ۲۰ نمایندگی در برند اکستریم مشغول به فعالیت هستند و سه نمایندگی نیز در هر سه برند امویام، فونیکس و اکستریم در حال خدماترسانی هستند.
سید در ادامه درباره برنامه این شرکت برای افزایش تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال جاری نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویتهای کلیدی ما در سال جاری است. هدفگذاری ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۴ میلادی، ۵۰ نمایندگی جدید به شبکه اضافه کنیم تا پوشش خدماتی ما گستردهتر و دسترسی مشتریان به خدمات آسانتر شود. بر این اساس پیشبینی میشود تا پایان سال میلادی تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سه برند به بیش از ۳۰۰ نمایندگی برسد.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت برای انتخاب محل نمایندگیها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقهای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیمگیری میکند، تصریح کرد: تلاش ما این است که در هر منطقهای که حجم بالایی از مشتریان وجود دارد، نمایندگیهایی استاندارد و مجهز حضور داشته باشند تا در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات لازم را ارائه دهند.
او همچنین تاکید کرد که تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرفنظر از اینکه مالک خودرو امویام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیمهای آموزشدیده بهرهمند میشوند. هر برند با توجه به ویژگیهای فنی خاص خود، تیمهای تخصصی و آموزشهای متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با بیان اینکه ما در مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه آن را پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان میدانیم، گفت: به همین دلیل، برنامهریزی ما نهفقط برای افزایش تعداد نمایندگیها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساختهای دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست. شعار ما در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو «هم قدم با شما» است و در همین راستا امیدواریم با اقدامات انجامشده، مشتریان عزیز همواره از همراهی با مدیران خودرو احساس آرامش و رضایت داشته باشند.
برای اطلاع از خدمات پس از فروش مدیران خودرو در شرق تهران، میتوانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه پاسخ به سوالات شما هستند ضمن آنکه از همین طریق میتوانید برای دریافت نوبت نیز اقدام کنید.
ثبت نظر